🥳 Využite extra zľavu 10 % s kódom VELIKONOCE10, platí aj na už zľavnený tovar, len do 1.4.2024 🥳

Top značky

INŠPIRÁCIE Výpredaj DARČEKOVÉ POUKAZY

Top značky

SCOTT Addict 10 blue Cestný bicykel

Pripravte sa na poriadnu porciu kilometrov. SCOTT Addict 10 sa zrodil pre vytrvalcov. Tento cestný bicykel vychádza z pretekárskeho modelu, geometria je však prispôsobená dlhým vychádzkam. Užite si celý deň v sedle aj vy.

viac

Veľkosť

Tovar nie je skladom.
3 079,12 €
3 499 €
Tovar nie je skladom.

Alternatívy

  • karbón
    materiál rámu
  • 8.75kg
    Hmotnosť bicykla
  • 700C
    priemer kolies

Pripravte sa na poriadnu porciu kilometrov. SCOTT Addict 10 sa zrodil pre vytrvalcov. Tento cestný bicykel vychádza z pretekárskeho modelu, geometria je však prispôsobená dlhým vychádzkam. Užite si celý deň v sedle aj vy.

Prehľad

Značka SCOTT Model SCOTT Addict Zameranie cestné Materiál rámu karbón Určené pre Unisex,
Pánske
Brzdy SRAM RIVAL eTap AXS HRD Shift-Brake System,
Flatmount
Odpruženie hardtail Hmotnosť v kg cca 8.75 Pedále nie sú súčasťou

Parametre

Priemer kolies 700C Nosnosť (hmotnosť bicykla + jazdca + batožiny) 120 Rám Addict Disc HMF Carbon,
Endurance Geometry / Replaceable Derailleur Hanger,
Internal cable routing,
Syncros fender kit ready
Hlavové zloženie Acros AIF-1112 Prehadzovačka SRAM RIVAL eTap AXS,
24 Speed Electronic Shift System
Prešmykač SRAM RIVAL eTap AXS Electronic Shift System Radenie SRAM RIVAL eTap AXS HRD Shift-Brake System Kľuky SRAM RIVAL Crankset,
46/33 T
Stredové zloženie SRAM DUB PF ROAD 86.5 Riadidlá Syncros Creston 2.0 Compact,
Alloy 31.8mm
Predstavec Syncros RR2.0,
1 1/4" / four Bolt 31.8mm
Sedlovka Syncros Duncan 1.0,
27.2/350mm
Sedlo Syncros Tofino Regular 2.0 Channel Kolesá Syncros RP2.0 Disc,
28 Front / 28 Rear,
Syncros Axle w/Removable Lever with Tool
Reťaz SRAM RIVAL Kazeta SRAM RIVAL XG1250,
10-36
Plášte Schwalbe ONE Fold,
700x32C
Vidlica Addict HMF Disc,
1 1/4"-1 1/2" Eccentric Carbon steerer
Sezóna 2022 Kód produktu 286422061
  XXS/47XS/49S/52M/54L/56XL/58XXL/61
AHEAD TUBE ANGLE70.5 °71.0 °72.0 °72.5 °73.0 °73.3 °73.3 °
BHEAD TUBE LENGTH97.0 MM102.0 MM115.0 MM135.0 MM155.0 MM175.0 MM193.0 MM
CTOP TUBE HORIZONTAL520.0 MM530.0 MM540.0 MM550.0 MM565.0 MM580.0 MM600.0 MM
DSTANDOVER HEIGHT720.0 MM740.0 MM755.0 MM778.0 MM798.0 MM818.0 MM838.0 MM
EBB OFFSET-70.0 MM-70.0 MM-70.0 MM-70.0 MM-70.0 MM-70.0 MM-70.0 MM
FBB HEIGHT274.5 MM274.5 MM274.5 MM274.5 MM274.5 MM274.5 MM274.5 MM
GWHEEL BASE987.5 MM994.0 MM991.0 MM992.0 MM1,000.0 MM1,008.0 MM1,023.0 MM
HBB CENTER TO TOPTUBE CENTER410.0 MM430.0 MM460.0 MM480.0 MM500.0 MM520.0 MM550.0 MM
IBB CENTER TO TOP OF SEATTUBE470.0 MM490.0 MM520.0 MM540.0 MM560.0 MM580.0 MM610.0 MM
JSEAT ANGLE74.5 °74.5 °74.0 °73.6 °73.3 °73.0 °72.5 °
KCHAINSTAY410.0 MM410.0 MM410.0 MM410.0 MM410.0 MM410.0 MM410.0 MM
LREACH380.0 MM388.0 MM389.0 MM390.0 MM395.0 MM400.0 MM410.0 MM
MSTACK504.0 MM511.0 MM526.5 MM548.0 MM568.5 MM588.0 MM606.0 MM
NSTEM LENGTH90.0 MM90.0 MM100.0 MM110.0 MM110.0 MM120.0 MM120.0 MM
OCENTRE SADDLE - CENTRE BAR (HOR.)635.0 MM650.0 MM674.0 MM694.0 MM710.0 MM736.0 MM761.0 MM
PCENTRE SADDLE - CENTRE BAR (VERT.)92.0 MM105.0 MM106.0 MM103.0 MM100.0 MM106.0 MM115.0 MM
QREACH CENTRE BAR454.0 MM463.0 MM474.0 MM485.0 MM492.0 MM507.0 MM518.0 MM
RSTACK CENTRE BAR563.0 MM570.0 MM586.0 MM607.0 MM627.5 MM649.0 MM667.0 MM

Technológia Evo Lap

80 % práce pri vytváraní nového rámu tvorí správny výber materiálov. Zvyšných 20 % si vyžaduje všetko naše úsilie. Z tohto dôvodu sa pri výbere najmodernejších uhlíkových vlákien na trhu intenzívne využívajú špeciálne nástroje, ako napríklad softvér na analýzu konečných prvkov (FEA), ktorý umožňuje sledovať správne vrstvenie uhlíka.

Pomocou softvéru konečných prvkov môžeme stimulovať pôsobenie rôznych síl na virtuálny model rámu a podľa toho upraviť jeho konštrukciu. Tento softvér nám umožňuje vytvárať kompletné virtuálne prototypy, ktoré obsahujú všetky fyzikálne javy, ktoré existujú v reálnom prostredí.

Pomocou technológie Evo-Lap modelujeme rám s cieľom optimalizovať jeho plochu, simulujeme konštrukciu rúrok s rôznou orientáciou vrstiev, potom porovnávame výsledky použitia rôznych konfigurácií a testujeme rozloženie napätia v rôznych oblastiach rámu. Vďaka rozsiahlemu počítačovému modelovaniu sa nám podarilo optimalizovať vrstvenie uhlíka vo všetkých častiach rámu. Keď sme následne poskladali jednotlivé diely do prvého prototypu, vznikol superľahký a kompaktný rám bez akejkoľvek straty tuhosti, pohodlia alebo odolnosti voči nárazom. Technológia Evo-Lap bola prínosom pre celý produktový rad.

Súvisiace

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁTENIE DO 30 DNÍ
  • SLUŽBY
  • VERNOSTNÝ PROGRAM

Vytvorte si Endorphin Pas a získajte prístup k zľavám, odmenám a výnimočným službám.