Siahnite po celoodpruženom dámskom e-bajku SCOTT Contessa Strike eRIDE 920. Nerozhodia vás kamene ani korene a podmaníte si každý profil trate. Tešiť sa môžete na skvelú integráciu, špičkové komponenty, dámske kontaktné body a elektropohon…
Siahnite po celoodpruženom dámskom e-bajku SCOTT Contessa Strike eRIDE 920. Nerozhodia vás kamene ani korene a podmaníte si každý profil trate. Tešiť sa môžete na skvelú integráciu, špičkové komponenty, dámske kontaktné body a elektropohon Bosch. Range Booster k dispozícii.
S / 900 | S / 700 | M / 900 | M / 700 | L / 900 | L / 700 | XL / 900 | XL / 700 | ||
LOW BB Setting | HIGH BB Setting | LOW BB Setting | HIGH BB Setting | LOW BB Setting | HIGH BB Setting | LOW BB Setting | HIGH BB Setting | ||
A | HEAD TUBE ANGLE | 64.8 ° | 65.4 ° | 64.8 ° | 65.4 ° | 65.0 ° | 65.6 ° | 65.0 ° | 65.6 ° |
B | HEAD TUBE LENGTH | 120.0 MM | 120.0 MM | 125.0 MM | 125.0 MM | 135.0 MM | 135.0 MM | 145.0 MM | 145.0 MM |
C | TOP TUBE HORIZONTAL | 585.0 MM | 583.4 MM | 605.0 MM | 603.4 MM | 635.0 MM | 633.3 MM | 665.0 MM | 663.3 MM |
D | STANDOVER HEIGHT | 762.4 MM | 748.8 MM | 766.6 MM | 753.3 MM | 798.1 MM | 785.4 MM | 809.8 MM | 797.4 MM |
E | BB OFFSET | -30.0 MM | -22.1 MM | -30.0 MM | -22.1 MM | -30.0 MM | -22.0 MM | -30.0 MM | -21.9 MM |
F | BB HEIGHT | 347.0 MM | 337.9 MM | 347.0 MM | 337.9 MM | 347.0 MM | 338.0 MM | 347.0 MM | 338.1 MM |
G | WHEEL BASE | 1,215.2 MM | 1,213.7 MM | 1,236.1 MM | 1,234.6 MM | 1,258.4 MM | 1,256.9 MM | 1,290.2 MM | 1,288.7 MM |
I | BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE | 410.0 MM | 410.0 MM | 440.0 MM | 440.0 MM | 490.0 MM | 490.0 MM | 540.0 MM | 540.0 MM |
J | SEAT ANGLE | 75.4 ° | 76.0 ° | 75.4 ° | 76.0 ° | 74.8 ° | 75.4 ° | 74.8 ° | 75.4 ° |
K | CHAINSTAY | 465.0 MM | 462.8 MM | 465.0 MM | 462.8 MM | 465.0 MM | 462.8 MM | 465.0 MM | 462.8 MM |
L | REACH | 421.8 MM | 428.3 MM | 440.6 MM | 447.1 MM | 460.7 MM | 467.2 MM | 488.3 MM | 494.7 MM |
M | STACK | 626.6 MM | 622.2 MM | 631.2 MM | 626.6 MM | 641.4 MM | 636.7 MM | 650.4 MM | 645.6 MM |
N | STEM LENGTH | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 60.0 MM | 60.0 MM | 70.0 MM | 70.0 MM |
0 | TRAIL | 128.8 MM | 120.2 MM | 128.8 MM | 120.2 MM | 127.2 MM | 118.8 MM | 127.2 MM | 118.8 MM |
S našimi horskými bicyklami sa snažíme dosiahnuť maximálnu všestrannosť. Tieto špecifické modely dokážete prehodiť z 27,5 "na 29" kolesá len za pomoci otočenia flip-chipu. Nemusíte meniť vidlicu, stačí len otočiť flip-chip na úchyte tlmiča, vymeniť kolesá a ísť. Flip-chip nám umožňuje zachovať podobnú výšku stredu pri prehodení z jednej veľkosti kolies na druhú, čo je kľúčové pre zachovanie podobných jazdných vlastností pre obe veľkosti kolies. S 27,5 "kolesami môžete jazdiť na pneumatikách 2,5", 2,6 "alebo 2,8". Na 29" od 2,4 "-2,6".
Viac o systéme Twinloc tu: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocou technológie Twinloc môže jazdec ľahko, účinne a kompletne ovládať rám, vidlicu a tlmič ako jeden systém. Prečo je to dôležité? Správne nastavený bicykel so zdvihom 150 mm sa zanorí viac (má väčšiu sag) než bicykel so zdvihom 130 mm. Väčší zdvih znamená väčšiu zábavu pri jazde a lepšie zvládnuté zjazdy, na druhej strane má väčší sag negatívny dopad na geometriu bicykla a výkon pri stúpaní. Práve tu rozhoduje Twinloc. Twinloc vie ovplyvniť efekt zanorenia niekoľkými spôsobmi. Zatiaľ čo väčšina systémov iba zvyšuje nízkorýchlostnú kompresiu z dôvodu vyššej účinnosti pri šliapaní, Twinloc nám umožňuje nielen zmeniť kompresiu pri stláčaní tlmiča, ale zároveň aj pružinovú krivku a tlmenie odskoku, čím dynamicky zmení geometriu bicykla. V režime Trail je tlmič nielen tuhší, ale má aj výrazne obmedzený zdvih. Jazdná pozícia je vyššia, uhol sedlovej trubky ostrejší, bicykel sa stáva celkovo obratnejší. Technológia ponúka aj tretí, plne uzamknutý režim vhodný na zdolanie stúpania tým najúčinnejším možným spôsobom. Tieto unikátne nastavenia optimalizujú geometriu na stúpanie, dokonca aj pri bicykloch s väčším zdvihom. Vieme odstrániť "efekt veľkého zdvihu", ktorý môže ubrať účinnosť pri šliapaní, ale o jazdu z kopca s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepripravíme. Počnúc pretekárskym nastavením, cez rýchly výjazd cez obedňajšiu pauzu až po trailový švih po práci, je možnosť prepínať medzi jednotlivými režimami, v závislosti na profile terénu, jednoduchým stlačením páčky úplne rozhodujúci - jazda je rýchlejšie a vy si ju perfektne užijete.
Nový elektropohon Performance CX 4. generácie je oproti predchádzajúcej generácii o 48% menší a o 25% ľahší. Kompaktnejší, ale nie slabší, s maximálnym točivým momentom 75 Nm a 340% podporou výkonu jazdca. Vyberajte z 5 režimov jazdy alebo zvoľte komfortný režim eMTB, ktorý elektropodporu prispôsobuje automaticky podobne ako automatická prevodovka v aute.
Zásluhou veľkého dojazdu, dlhej životnosti, inteligentného systému správy batérie a jednoduchej manipulácie patria lítium-iónové batérie Bosch Power Tube k najmodernejším na trhu. Všetky tie desaťročia skúseností sa značke Bosch vyplatili! Väčšina našich rámov je kompatibilná s batériami 625 Wh, takže bez obáv vymeňte svoju stávajúcu 400 alebo 500Wh za silnejšiu Power Tube.
Bez obáv si na bicykel namontujte nosič a príslušnú sadu blatníkov. Rám obsahuje špecializované fixačné body na elegantné a spoľahlivé riešenie. Nosiče a blatníky sú k dispozícii na našich webových stránkach v sekcii príslušenstvo.
Dizajn E-bikov novej generácie ide za hranice možností. Bicykel vnímame ako systém, v ktorom musí byť zohľadnená každá časť, nejde len o integráciu batérie do rámu. Z tohto dôvodu sme náležite zapracovali na kontinuálnych líniách i na vyváženom dizajne od hlavovej trubky až po pätky. Bavte sa na výnimočnom bicykli!
Vytvorte si Endorphin Pas a získajte prístup k zľavám, odmenám a výnimočným službám.