🥳 Využite extra zľavu 10 % s kódom VELIKONOCE10, platí aj na už zľavnený tovar, len do 1.4.2024 🥳

Top značky

INŠPIRÁCIE Výpredaj DARČEKOVÉ POUKAZY

Top značky

SCOTT Gambler 900 Tuned Horský bicykel

Zvezte sa na zjazdovom špeciáli SCOTT Gambler 900 Tuned a dosiahnete rýchlosť, pri ktorej sa bude tajiť dych. Tento model sa zrodil pre víťazov downhillu. Len čo sa spustíte zo štartovej brány, už vás nič nespomalí. Za úspechom stojí najmä…

viac

Veľkosť

Tovar nie je skladom.
7 679,20 €
9 599 €
Tovar nie je skladom.

Alternatívy

  • karbón
    materiál rámu
  • 15.2kg
    Hmotnosť bicykla
  • 29"
    priemer kolies

Zvezte sa na zjazdovom špeciáli SCOTT Gambler 900 Tuned a dosiahnete rýchlosť, pri ktorej sa bude tajiť dych. Tento model sa zrodil pre víťazov downhillu. Len čo sa spustíte zo štartovej brány, už vás nič nespomalí. Za úspechom stojí najmä ultraľahký karbón a perfektná geometria. Stavte na rýchlosť.

Prehľad

Značka SCOTT Model SCOTT Gambler Zameranie downhill Materiál rámu karbón Určené pre Unisex,
Pánske
Brzdy Shimano XT M8120 4 Piston Disc Odpruženie celoodpružené Hmotnosť v kg cca 15.2 Pedále nie sú súčasťou

Parametre

Priemer kolies 29" Nosnosť (hmotnosť bicykla + jazdca + batožiny) 128 Rám Gambler Carbon / IMP Technology / HMX,
BB107 / Carbon swingarm,
VLK Virtual 4 Link kinematic,
27.5" (2.6) and 29" (2.5) tire compatible with Geo-BB adj.,
SW DH 12x157mm dropout,
TBC Trunnion Box Construction
Hlavové zloženie Syncros DH adjustable,
Semi integrated / adj +-1° with cup,
ID 49.6mm / OD 56mm
Prehadzovačka SRAM XO1 DH,
Short cage / 7 Speed
Radenie SRAM XO1 DH,
Trigger Shifter / 7 Speed
Kľuky SRAM X01 DH DUB Carbon,
34T Alloy Chainring DM / 165mm
Vodítko reťaze SCOTT DH Custom Stredové zloženie SRAM DUB PF MTB107,
Shell 107x41mm
Riadidlá Syncros Hixon iC DH Carbon,
15mm Rise / 8° / 800mm,
Syncros Pro DH dual lock-on grips
Sedlovka Syncros DH1.5 / 31.6mm / Alloy7050 Sedlo Syncros Kaslo 1.5,
Titanium rails
Kolesá Raceface Atlas / 110x20 Boost front / 157x12 rear / 29" / 28H / Tubeless Ready Rims Reťaz KMC X11-1 Black Kazeta SRAM CS PG-720 DH 11-25 Plášte Maxxis Assegai 29x2.5" / 2x60TPI / DH / TR / 3C Maxx Grip Vidlica FOX 40 Factory / Kashima / Air,
GRIP2 / Hi-Lo Comp / Rebound / 52mm Offset,
20mm Boost thru axle / Alloy steerer / 203mm Travel
Elektromotor FOX Float X2 Factory,
custom tune / 225x75mm
Tlmič FOX Float X2 Factory,
Independent high/low comp. / rebound / RVS,
custom tune / 225x75mm
Upozornění Špecifikácie bicyklov sa môžu zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia. Sezóna 2022 Kód produktu 286309008

Technológia Evo Lap

80 % práce pri vytváraní nového rámu tvorí správny výber materiálov. Zvyšných 20 % si vyžaduje všetko naše úsilie. Z tohto dôvodu sa pri výbere najmodernejších uhlíkových vlákien na trhu intenzívne využívajú špeciálne nástroje, ako napríklad softvér na analýzu konečných prvkov (FEA), ktorý umožňuje sledovať správne vrstvenie uhlíka.

Pomocou softvéru konečných prvkov môžeme stimulovať pôsobenie rôznych síl na virtuálny model rámu a podľa toho upraviť jeho konštrukciu. Tento softvér nám umožňuje vytvárať kompletné virtuálne prototypy, ktoré obsahujú všetky fyzikálne javy, ktoré existujú v reálnom prostredí.

Pomocou technológie Evo-Lap modelujeme rám s cieľom optimalizovať jeho plochu, simulujeme konštrukciu rúrok s rôznou orientáciou vrstiev, potom porovnávame výsledky použitia rôznych konfigurácií a testujeme rozloženie napätia v rôznych oblastiach rámu. Vďaka rozsiahlemu počítačovému modelovaniu sa nám podarilo optimalizovať vrstvenie uhlíka vo všetkých častiach rámu. Keď sme následne poskladali jednotlivé diely do prvého prototypu, vznikol superľahký a kompaktný rám bez akejkoľvek straty tuhosti, pohodlia alebo odolnosti voči nárazom. Technológia Evo-Lap bola prínosom pre celý produktový rad.

Modifikácia Rámu Gambleru

Naše zjazdové bicykle vždy prekračovali hranice nastaviteľnosti. Jazdec i bicykel sa musia vedieť prispôsobiť trati, poveternostným podmienkam a výberu tlmiča (vzduchový alebo pružinový). Nový Gambler umožňuje zmeniť rozmer kolies, bez toho aby bolo potrebné meniť ďalšie komponenty.

Dĺžku zadnej stavby je možné takisto nastaviť, nezávisle na veľkosti kolies. Krátka zadná stavba a 29" kolesá - jasná vec. Dlhá s kolesami 27,5" - bez problému. Gambler je dodávaný s náhradnými vyosenými miskami hlavového zloženia, aby ste si mohli nastaviť hlavový uhol v závislosti na rozmere kolies, výberu vidlice apod.

Máme tiež 4smerný čip, ktorý umožňuje nastaviť nielen výšku stredového zloženia podľa rozmeru kolies, ale takisto - a to je ešte dôležitejšie - vylepšiť geometriu/kinematiku v závislosti na trase, tlmičoch alebo preferenciách jazdca. Chceme, aby sa bicykel dal optimalizovať na každý tlmič, každého jazdca i danú trať.

S každým nastavením je nutné zamerať sa na rovnováhu. A rovnováhou myslíme dokonalú kombináciu na správnu trakciu. Geometria a možnosti krivky tlmenia napomáhajú jazdcovi dostať ťažisko do ideálneho miesta medzi kolesami, kde je rovnováha a trakcia optimálna. Napriek tomu, ako sa menia pretekárske trate, mení sa i tento balančný bod a nie všetky bicykle si s tým poradia - my sme chceli, aby to náš bicykel zvládol.

Tak napríklad bicykel s geometriou na strmú trať sa bude odvaľovať pomaly a zatáčky na rovnejšej trase bude brať zoširoka, zatiaľ čo s bicyklom nastaveným na rovnejšie trate bude pre jazdca ťažšie udržať v prudkých úsekoch ťažisko dostatočne vzadu.

Integrovaná ochrana reťaze a prevodníka

Vodítko reťaze - mohlo by sa zdať, že až tak veľký rozdiel na bicykli neurobí, ale ako sa ukázalo, urobí. Dokonca žartujeme o tom, že dizajn celého bicykla určovalo práve ono. Prečo by sme mali mať svoje vlastné? Príslušenstvo na reťaz sa väčšinou vyrába tak, aby fungovalo na rôznych bicykloch, a preto sa musí všeličo oželieť. My potrebujeme, aby vodítko fungovalo len na tomto jednom ráme a s daným radom prevodníkov, takže sa dá ľahšie nainštalovať, lepšie funguje, je ľahšie a umožňuje nám získať určité výhody v konštrukcii rámu. Sme schopní ešte znížiť hmotnosť a zvýšiť spoľahlivosť/odolnosť. V minulosti boli konštrukčné návrhy vodítka reťaze / chrániča prevodníka príliš zložité, čo sa nejavilo ako ideálne. Vyžadovali ťažký hliníkový úchyt vlisovaný do rámu, ktorý sa mohol nárazom ohnúť, spôsobiť v ráme trhliny a tie mohli viesť k ďalšiemu poškodeniu. Táto skutočnosť obmedzovala šírku hlavného čapu rámu a tvar zadnej stavby. Ďalej bolo vodítko reťaze spojené s chráničom prevodníka základňou, čím dochádzalo k navýšeniu hmotnosti.

U nášho vlastného dizajnu už nepoužívame vlisovaný hliníkový úchyt, ani nemáme praskliny v ráme. A čo je dôležitejšie, môžeme konštruovať širší hlavný čap, čo vedie k tuhšiemu spojeniu a dlhšej životnosti ložiska. Podarilo sa nám optimalizovať tvar zadnej stavby, aby sme mohli zaistiť lepšiu tuhosť a pevnosť. Jednoduchšie sa nastavuje a je ľahšie.

V chrániči prevodníka používame vsadené gumové pohlcovače nárazov, ktoré takisto znižujú potenciálne poškodenie rámu. A v neposlednom rade sú chránič prevodníka a vodítko reťaze samostatné kusy, takže v prípade poškodenia jedného, nie je nutné meniť celý systém, len jednu súčasť.

Súvisiace

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁTENIE DO 30 DNÍ
  • SLUŽBY
  • VERNOSTNÝ PROGRAM

Vytvorte si Endorphin Pas a získajte prístup k zľavám, odmenám a výnimočným službám.