Oprite sa do pedálov nového bicykla SCOTT Genius 920 a zažite nevídanú ľahkosť a patričnú rýchlosť. Do kopca i z kopca. Vďaka nastaviteľnému systému tlmenia TwinLoc bicykel ľahko prispôsobíte štýlu jazdy a terénu. Vďaka sade Shimano…
Oprite sa do pedálov nového bicykla SCOTT Genius 920 a zažite nevídanú ľahkosť a patričnú rýchlosť. Do kopca i z kopca. Vďaka nastaviteľnému systému tlmenia TwinLoc bicykel ľahko prispôsobíte štýlu jazdy a terénu. Vďaka sade Shimano s 12 rýchlosťami a komponentom Syncros budete vždy pripravení do akcie.
S / 900 | S / 700 | M / 900 | M / 700 | L / 900 | L / 700 | XL / 900 | XL / 700 | ||
LOW BB Setting | HIGH BB Setting | LOW BB Setting | HIGH BB Setting | LOW BB Setting | HIGH BB Setting | LOW BB Setting | HIGH BB Setting | ||
A | HEAD TUBE ANGLE | 65.0 ° | 65.6 ° | 65.0 ° | 65.6 ° | 65.0 ° | 65.6 ° | 65.0 ° | 65.6 ° |
B | HEAD TUBE LENGTH | 95.0 MM | 95.0 MM | 95.0 MM | 95.0 MM | 110.0 MM | 110.0 MM | 125.0 MM | 125.0 MM |
C | TOP TUBE HORIZONTAL | 569.7 MM | 568.2 MM | 602.8 MM | 601.2 MM | 633.4 MM | 631.8 MM | 670.1 MM | 668.4 MM |
D | STANDOVER HEIGHT | 739.6 MM | 729.5 MM | 740.8 MM | 731.3 MM | 758.4 MM | 749.5 MM | 774.1 MM | 765.6 MM |
E | BB OFFSET | -27.4 MM | -20.0 MM | -27.5 MM | -20.0 MM | -27.6 MM | -20.0 MM | -27.8 MM | -20.0 MM |
F | BB HEIGHT | 346.1 MM | 340.0 MM | 346.0 MM | 340.0 MM | 345.9 MM | 340.0 MM | 345.7 MM | 340.0 MM |
G | WHEEL BASE | 1,165.9 MM | 1,164.6 MM | 1,198.9 MM | 1,197.6 MM | 1,232.1 MM | 1,230.8 MM | 1,271.3 MM | 1,270.0 MM |
I | BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE | 410.0 MM | 410.0 MM | 440.0 MM | 440.0 MM | 480.0 MM | 480.0 MM | 520.0 MM | 520.0 MM |
J | SEAT ANGLE | 74.7 ° | 75.3 ° | 74.7 ° | 75.3 ° | 74.8 ° | 75.3 ° | 74.8 ° | 75.3 ° |
K | CHAINSTAY | 438.0 MM | 436.0 MM | 438.0 MM | 436.0 MM | 438.0 MM | 436.0 MM | 438.0 MM | 436.0 MM |
L | REACH | 405.9 MM | 412.0 MM | 439.1 MM | 445.0 MM | 466.1 MM | 472.0 MM | 499.2 MM | 505.0 MM |
M | STACK | 599.7 MM | 595.5 MM | 599.9 MM | 595.5 MM | 613.7 MM | 609.2 MM | 627.5 MM | 622.8 MM |
N | STEM LENGTH | 40.0 MM | 40.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM |
0 | TRAIL | 117.7 MM | 107.3 MM | 117.6 MM | 107.3 MM | 117.5 MM | 107.3 MM | 117.4 MM | 107.3 MM |
80 % práce pri vytváraní nového rámu tvorí správny výber materiálov. Zvyšných 20 % si vyžaduje všetko naše úsilie. Z tohto dôvodu sa pri výbere najmodernejších uhlíkových vlákien na trhu intenzívne využívajú špeciálne nástroje, ako napríklad softvér na analýzu konečných prvkov (FEA), ktorý umožňuje sledovať správne vrstvenie uhlíka.
Pomocou softvéru konečných prvkov môžeme stimulovať pôsobenie rôznych síl na virtuálny model rámu a podľa toho upraviť jeho konštrukciu. Tento softvér nám umožňuje vytvárať kompletné virtuálne prototypy, ktoré obsahujú všetky fyzikálne javy, ktoré existujú v reálnom prostredí.
Pomocou technológie Evo-Lap modelujeme rám s cieľom optimalizovať jeho plochu, simulujeme konštrukciu rúrok s rôznou orientáciou vrstiev, potom porovnávame výsledky použitia rôznych konfigurácií a testujeme rozloženie napätia v rôznych oblastiach rámu. Vďaka rozsiahlemu počítačovému modelovaniu sa nám podarilo optimalizovať vrstvenie uhlíka vo všetkých častiach rámu. Keď sme následne poskladali jednotlivé diely do prvého prototypu, vznikol superľahký a kompaktný rám bez akejkoľvek straty tuhosti, pohodlia alebo odolnosti voči nárazom. Technológia Evo-Lap bola prínosom pre celý produktový rad.
Genius bol vždy bicykel navrhnutý tak, aby zvládol stúpania rovnako ako zjazdy . V roku 2018 sme chceli túto vlastnosť opätovne zdôrazniť. Navrhli sme Genius špeciálne tak aby balansoval presne v strede. V porovnaní s predchádzajúcou geometriou je táto miernejšia, má dlhší range, kratšiu zadnú stavbu a strmší uhol sedlovej trubky. Skutočne sme chceli navrhnúť geometriu, ktorá by mala dlhší predný trojuholnik pre väčšiu stabilitu v zjazde. Výsledkom je bicykel, ktorý s ľahkosťou vystúpa na začiatok trailu a pri zjazde ho nič neobmedzuje. Po rokoch testovania rôznych možností je táto geometria spojením všetkého, čo požadujeme od bicykla na trailoch, po ktorých jazdíme.
Naše kinematické odpruženie prináša platforme dokonalú rovnováhu a kontrolu. Pomocou nášho dizajnu Virtual Four Link sme vyladili odpruženie, šliapanie a odozvu brzdenia tak, aby sme pracovali s maximálnou účinnosťou a v súlade s našim systémom odpruženia TwinLoc. Naša kinematická krivka odpruženia poskytuje malú nárazovú citlivosť, a teda výnimočné trakčné vlastnosti, perfektnú podporu v strednom zdvihu a kontrolovaný koniec zdvihu pre predvídanie dorazov. Špecifické umiestnenie otočných čapov zaisťuje efektívne šliapanie na bicykli, ktoré poháňa bicykel vpred ako šíp a neutrálny vplyv brzdenia na odpruženie, ktoré vytvára perfektnú rovnováhu medzi jazdeckým komfortom, ovládateľnosťou, stabilitou a trakciou zadných kolies. Od XC pretekárov až po zjazdárov prináša vylepšená kinematika odpruženia výhody vo všetkých oblastiach a poskytuje solídny základ pre bicykel určený pre akýchkoľvek jazdcov a akékoľvek podmienky.
S našimi horskými bicyklami sa snažíme dosiahnuť maximálnu všestrannosť. Tieto špecifické modely dokážete prehodiť z 27,5 "na 29" kolesá len za pomoci otočenia flip-chipu. Nemusíte meniť vidlicu, stačí len otočiť flip-chip na úchyte tlmiča, vymeniť kolesá a ísť. Flip-chip nám umožňuje zachovať podobnú výšku stredu pri prehodení z jednej veľkosti kolies na druhú, čo je kľúčové pre zachovanie podobných jazdných vlastností pre obe veľkosti kolies. S 27,5 "kolesami môžete jazdiť na pneumatikách 2,5", 2,6 "alebo 2,8". Na 29" od 2,4 "-2,6".
Viac o systéme Twinloc tu: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocou technológie Twinloc môže jazdec ľahko, účinne a kompletne ovládať rám, vidlicu a tlmič ako jeden systém. Prečo je to dôležité? Správne nastavený bicykel so zdvihom 150 mm sa zanorí viac (má väčšiu sag) než bicykel so zdvihom 130 mm. Väčší zdvih znamená väčšiu zábavu pri jazde a lepšie zvládnuté zjazdy, na druhej strane má väčší sag negatívny dopad na geometriu bicykla a výkon pri stúpaní. Práve tu rozhoduje Twinloc. Twinloc vie ovplyvniť efekt zanorenia niekoľkými spôsobmi. Zatiaľ čo väčšina systémov iba zvyšuje nízkorýchlostnú kompresiu z dôvodu vyššej účinnosti pri šliapaní, Twinloc nám umožňuje nielen zmeniť kompresiu pri stláčaní tlmiča, ale zároveň aj pružinovú krivku a tlmenie odskoku, čím dynamicky zmení geometriu bicykla. V režime Trail je tlmič nielen tuhší, ale má aj výrazne obmedzený zdvih. Jazdná pozícia je vyššia, uhol sedlovej trubky ostrejší, bicykel sa stáva celkovo obratnejší. Technológia ponúka aj tretí, plne uzamknutý režim vhodný na zdolanie stúpania tým najúčinnejším možným spôsobom. Tieto unikátne nastavenia optimalizujú geometriu na stúpanie, dokonca aj pri bicykloch s väčším zdvihom. Vieme odstrániť "efekt veľkého zdvihu", ktorý môže ubrať účinnosť pri šliapaní, ale o jazdu z kopca s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepripravíme. Počnúc pretekárskym nastavením, cez rýchly výjazd cez obedňajšiu pauzu až po trailový švih po práci, je možnosť prepínať medzi jednotlivými režimami, v závislosti na profile terénu, jednoduchým stlačením páčky úplne rozhodujúci - jazda je rýchlejšie a vy si ju perfektne užijete.
Vytvorte si Endorphin Pas a získajte prístup k zľavám, odmenám a výnimočným službám.