Vytuningovaný geniálny horský celoodpružený elektrobicykel nemôže mať ani iný názov ako - SCOTT Genius eRIDE 900 Tuned. O jeho dokonalosti vás presvedčí ľahký karbónový rám, tie najvyberannejšie technológie, plná integrovanosť…
Vytuningovaný geniálny horský celoodpružený elektrobicykel nemôže mať ani iný názov ako - SCOTT Genius eRIDE 900 Tuned. O jeho dokonalosti vás presvedčí ľahký karbónový rám, tie najvyberannejšie technológie, plná integrovanosť, najvyspelejšia batéria Bosch Power Tube 625 Wh a solídne ostrý design. Celoodpružený e-bike SCOTT sľubuje poriadny zážitok v teréne! Nenechajte stuhnuť svoje nohy a okrem poriadne rýchlych zjazdov si užite aj namakané výšlapy!
S / 900 | S / 700 | M / 900 | M / 700 | L / 900 | L / 700 | XL / 900 | XL / 700 | ||
LOW BB Setting | HIGH BB Setting | LOW BB Setting | HIGH BB Setting | LOW BB Setting | HIGH BB Setting | LOW BB Setting | HIGH BB Setting | ||
A | HEAD TUBE ANGLE | 64.8 ° | 65.4 ° | 64.8 ° | 65.4 ° | 65.0 ° | 65.6 ° | 65.0 ° | 65.6 ° |
B | HEAD TUBE LENGTH | 120.0 MM | 120.0 MM | 125.0 MM | 125.0 MM | 135.0 MM | 135.0 MM | 145.0 MM | 145.0 MM |
C | TOP TUBE HORIZONTAL | 585.0 MM | 583.4 MM | 605.0 MM | 603.4 MM | 635.0 MM | 633.3 MM | 665.0 MM | 663.3 MM |
D | STANDOVER HEIGHT | 762.4 MM | 748.8 MM | 766.6 MM | 753.3 MM | 798.1 MM | 785.4 MM | 809.8 MM | 797.4 MM |
E | BB OFFSET | -30.0 MM | -22.1 MM | -30.0 MM | -22.1 MM | -30.0 MM | -22.0 MM | -30.0 MM | -21.9 MM |
F | BB HEIGHT | 347.0 MM | 337.9 MM | 347.0 MM | 337.9 MM | 347.0 MM | 338.0 MM | 347.0 MM | 338.1 MM |
G | WHEEL BASE | 1,215.2 MM | 1,213.7 MM | 1,236.1 MM | 1,234.6 MM | 1,258.4 MM | 1,256.9 MM | 1,290.2 MM | 1,288.7 MM |
I | BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE | 410.0 MM | 410.0 MM | 440.0 MM | 440.0 MM | 490.0 MM | 490.0 MM | 540.0 MM | 540.0 MM |
J | SEAT ANGLE | 75.4 ° | 76.0 ° | 75.4 ° | 76.0 ° | 74.8 ° | 75.4 ° | 74.8 ° | 75.4 ° |
K | CHAINSTAY | 465.0 MM | 462.8 MM | 465.0 MM | 462.8 MM | 465.0 MM | 462.8 MM | 465.0 MM | 462.8 MM |
L | REACH | 421.8 MM | 428.3 MM | 440.6 MM | 447.1 MM | 460.7 MM | 467.2 MM | 488.3 MM | 494.7 MM |
M | STACK | 626.6 MM | 622.2 MM | 631.2 MM | 626.6 MM | 641.4 MM | 636.7 MM | 650.4 MM | 645.6 MM |
N | STEM LENGTH | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 60.0 MM | 60.0 MM | 70.0 MM | 70.0 MM |
0 | TRAIL | 128.8 MM | 120.2 MM | 128.8 MM | 120.2 MM | 127.2 MM | 118.8 MM | 127.2 MM | 118.8 MM |
80 % práce pri vytváraní nového rámu tvorí správny výber materiálov. Zvyšných 20 % si vyžaduje všetko naše úsilie. Z tohto dôvodu sa pri výbere najmodernejších uhlíkových vlákien na trhu intenzívne využívajú špeciálne nástroje, ako napríklad softvér na analýzu konečných prvkov (FEA), ktorý umožňuje sledovať správne vrstvenie uhlíka.
Pomocou softvéru konečných prvkov môžeme stimulovať pôsobenie rôznych síl na virtuálny model rámu a podľa toho upraviť jeho konštrukciu. Tento softvér nám umožňuje vytvárať kompletné virtuálne prototypy, ktoré obsahujú všetky fyzikálne javy, ktoré existujú v reálnom prostredí.
Pomocou technológie Evo-Lap modelujeme rám s cieľom optimalizovať jeho plochu, simulujeme konštrukciu rúrok s rôznou orientáciou vrstiev, potom porovnávame výsledky použitia rôznych konfigurácií a testujeme rozloženie napätia v rôznych oblastiach rámu. Vďaka rozsiahlemu počítačovému modelovaniu sa nám podarilo optimalizovať vrstvenie uhlíka vo všetkých častiach rámu. Keď sme následne poskladali jednotlivé diely do prvého prototypu, vznikol superľahký a kompaktný rám bez akejkoľvek straty tuhosti, pohodlia alebo odolnosti voči nárazom. Technológia Evo-Lap bola prínosom pre celý produktový rad.
Viac o systéme Twinloc tu: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocou technológie Twinloc môže jazdec ľahko, účinne a kompletne ovládať rám, vidlicu a tlmič ako jeden systém. Prečo je to dôležité? Správne nastavený bicykel so zdvihom 150 mm sa zanorí viac (má väčšiu sag) než bicykel so zdvihom 130 mm. Väčší zdvih znamená väčšiu zábavu pri jazde a lepšie zvládnuté zjazdy, na druhej strane má väčší sag negatívny dopad na geometriu bicykla a výkon pri stúpaní. Práve tu rozhoduje Twinloc. Twinloc vie ovplyvniť efekt zanorenia niekoľkými spôsobmi. Zatiaľ čo väčšina systémov iba zvyšuje nízkorýchlostnú kompresiu z dôvodu vyššej účinnosti pri šliapaní, Twinloc nám umožňuje nielen zmeniť kompresiu pri stláčaní tlmiča, ale zároveň aj pružinovú krivku a tlmenie odskoku, čím dynamicky zmení geometriu bicykla. V režime Trail je tlmič nielen tuhší, ale má aj výrazne obmedzený zdvih. Jazdná pozícia je vyššia, uhol sedlovej trubky ostrejší, bicykel sa stáva celkovo obratnejší. Technológia ponúka aj tretí, plne uzamknutý režim vhodný na zdolanie stúpania tým najúčinnejším možným spôsobom. Tieto unikátne nastavenia optimalizujú geometriu na stúpanie, dokonca aj pri bicykloch s väčším zdvihom. Vieme odstrániť "efekt veľkého zdvihu", ktorý môže ubrať účinnosť pri šliapaní, ale o jazdu z kopca s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepripravíme. Počnúc pretekárskym nastavením, cez rýchly výjazd cez obedňajšiu pauzu až po trailový švih po práci, je možnosť prepínať medzi jednotlivými režimami, v závislosti na profile terénu, jednoduchým stlačením páčky úplne rozhodujúci - jazda je rýchlejšie a vy si ju perfektne užijete.
S našimi horskými bicyklami sa snažíme dosiahnuť maximálnu všestrannosť. Tieto špecifické modely dokážete prehodiť z 27,5 "na 29" kolesá len za pomoci otočenia flip-chipu. Nemusíte meniť vidlicu, stačí len otočiť flip-chip na úchyte tlmiča, vymeniť kolesá a ísť. Flip-chip nám umožňuje zachovať podobnú výšku stredu pri prehodení z jednej veľkosti kolies na druhú, čo je kľúčové pre zachovanie podobných jazdných vlastností pre obe veľkosti kolies. S 27,5 "kolesami môžete jazdiť na pneumatikách 2,5", 2,6 "alebo 2,8". Na 29" od 2,4 "-2,6".
Zásluhou veľkého dojazdu, dlhej životnosti, inteligentného systému správy batérie a jednoduchej manipulácie patria lítium-iónové batérie Bosch Power Tube k najmodernejším na trhu. Všetky tie desaťročia skúseností sa značke Bosch vyplatili! Väčšina našich rámov je kompatibilná s batériami 625 Wh, takže bez obáv vymeňte svoju stávajúcu 400 alebo 500Wh za silnejšiu Power Tube.
Ochranný systém vyvinutý pre Genius eRIDE v spolupráci so značkou Syncros. Doraz obmedzuje rozsah rotácie riadidiel na 60 stupňov a zabraňuje tak nárazu koruny vidlice do rámu.
ZÁKLADNÁ KARBÓNOVÁ KONŠTRUKCIA E-BIKU
Na novom karbónovom Geniovi/Striku eRIDE sme sa chceli vyhnúť rámovým trubkám, ktoré by boli zospodu spojované. Rezaním vlákien dochádza k zhoršenej regulácii ohybu a tuhosti trubky.
KONŠTRUKCIA SCOTT eRIDE POWER SHELL
Konštrukcia eRIDE Power Shell využíva neprerušené karbónové vlákna a trubky sú úplne uzatvorené. Vo výsledku je konštrukcia pevnejšia a ľahšia ako tá základná karbónová, pri zachovaní rovnakej tuhosti. Priestor medzi dvomi plášťami slúži na rozvod kabeláže vnútorne rámom, čo zaistí čistejší finiš. Batériu je možné odobrať bez použitia náradia, stačí odomknúť zámok a batériu vybrať.
Z hľadiska stability a lepšej ovládateľnosti je u E-bicykla kľúčové rozloženie hmoty. Preto je 52% rámovej sady sústredených do oblasti okolo stredového zloženia. Táto zóna je tiež najtuhšia z celého bicykla. Zásluhou našich znalostí spracovania karbónu sme pomocou chytrého vrstvenia oblasť zosilnili, aby zodpovedala obmedzeniu pohonnej jednotky, zatiaľ čo ostatné oblasti, ako horná rámová trubka, sú ľahšie s menším počtom karbónových vrstiev.
Konštrukčný tím SCOTT eRIDE vyvinul špeciálny úchyt, ktorý je pripevnený v otvoroch na košík na fľašu. Do úchytu, tzv. Range Boostra, je možné pridať 500Wh batériu Bosch. Získame tak spolu 1125 Wh energie. Na nabitie batérií stačí len jedna nabíjačka. Digitálny displej Bosch zohľadní obe batérie. Sústreďte sa len na jazdu a nie na úroveň nabitia batérie! Range Booster je kompatibilný s modelmi Genius/Strike/Aspect/Axis eRIDE.
Oblasť stredového zloženia je vystavená odskakujúcim kameňom a iným potenciálnym nárazom, preto sme vyvinuli špecifickú klznú dosku - nárazník. Zosilnený na ochranu pred nárazmi, pokrytý gumovou vrstvou na zníženie hluku a odvetraný na lepší prietok vzduchu jednotkou.
Nový elektropohon Performance CX 4. generácie je oproti predchádzajúcej generácii o 48% menší a o 25% ľahší. Kompaktnejší, ale nie slabší, s maximálnym točivým momentom 75 Nm a 340% podporou výkonu jazdca. Vyberajte z 5 režimov jazdy alebo zvoľte komfortný režim eMTB, ktorý elektropodporu prispôsobuje automaticky podobne ako automatická prevodovka v aute.
Malý, robustný, prepojený. Kiox má všetky funkcie klasického cyklokomputeru, pričom zároveň umožňuje eRIDU prístup do digitálneho sveta cez pripojenie Bluetooth a špecializovanú aplikáciu pre smartfóny. Jedným pohľadom na farebný displej zistíte všetky vaše jazdné údaje, samostatná riadiaca jednotka umožňuje rýchlo prepínať režimy.
Vytvorte si Endorphin Pas a získajte prístup k zľavám, odmenám a výnimočným službám.