Zažite 170mm zdvih, vďaka ktorému budete dominovať každému trailu. SCOTT Ransom 920 získava etapové víťazstvá a cibrí kvalitu horskej cyklistiky. Zvezte sa na vlne dokonalosti aj vy. Oceníte vidlicu FOX 38, tlmenie TwinLoc, sadu Sram Eagle…
Zažite 170mm zdvih, vďaka ktorému budete dominovať každému trailu. SCOTT Ransom 920 získava etapové víťazstvá a cibrí kvalitu horskej cyklistiky. Zvezte sa na vlne dokonalosti aj vy. Oceníte vidlicu FOX 38, tlmenie TwinLoc, sadu Sram Eagle a špičkové komponenty Syncros.
S | S | M | M | L | L | XL | XL | ||
LOW BB Setting | HIGH BB Setting | LOW BB Setting | HIGH BB Setting | LOW BB Setting | HIGH BB Setting | LOW BB Setting | HIGH BB Setting | ||
A | HEAD TUBE ANGLE | 64.5 ° | 65.0 ° | 64.5 ° | 65.0 ° | 64.5 ° | 65.0 ° | 64.5 ° | 65.0 ° |
B | HEAD TUBE LENGTH | 100.0 MM | 100.0 MM | 100.0 MM | 100.0 MM | 115.0 MM | 115.0 MM | 130.0 MM | 130.0 MM |
C | TOP TUBE HORIZONTAL | 571.1 MM | 569.7 MM | 604.2 MM | 602.7 MM | 634.7 MM | 633.2 MM | 671.3 MM | 669.7 MM |
D | STANDOVER HEIGHT | 744.6 MM | 733.9 MM | 746.3 MM | 736.5 MM | 760.9 MM | 751.6 MM | 776.5 MM | 767.4 MM |
E | BB OFFSET | -22.0 MM | -15.0 MM | -22.0 MM | -15.0 MM | -22.0 MM | -15.0 MM | -22.0 MM | -15.0 MM |
F | BB HEIGHT | 353.5 MM | 346.5 MM | 353.5 MM | 346.5 MM | 353.5 MM | 346.5 MM | 353.5 MM | 346.5 MM |
G | WHEEL BASE | 1,182.9 MM | 1,181.4 MM | 1,215.9 MM | 1,214.4 MM | 1,249.2 MM | 1,247.8 MM | 1,288.5 MM | 1,287.1 MM |
I | BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE | 420.0 MM | 420.0 MM | 440.0 MM | 440.0 MM | 470.0 MM | 470.0 MM | 500.0 MM | 500.0 MM |
J | SEAT ANGLE | 75.0 ° | 75.5 ° | 75.0 ° | 75.5 ° | 75.0 ° | 75.5 ° | 75.0 ° | 75.5 ° |
K | CHAINSTAY | 437.9 MM | 436.0 MM | 437.9 MM | 436.0 MM | 437.9 MM | 436.0 MM | 437.9 MM | 436.0 MM |
L | REACH | 406.3 MM | 412.0 MM | 439.5 MM | 445.0 MM | 466.5 MM | 472.0 MM | 499.5 MM | 505.0 MM |
M | STACK | 613.6 MM | 609.8 MM | 613.6 MM | 609.8 MM | 627.6 MM | 623.4 MM | 641.3 MM | 637.0 MM |
N | STEM LENGTH | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM |
0 | TRAIL | 122.5 MM | 112.3 MM | 122.5 MM | 112.3 MM | 122.5 MM | 112.3 MM | 122.5 MM | 112.3 MM |
S našimi horskými bicyklami sa snažíme dosiahnuť maximálnu všestrannosť. Tieto špecifické modely dokážete prehodiť z 27,5 "na 29" kolesá len za pomoci otočenia flip-chipu. Nemusíte meniť vidlicu, stačí len otočiť flip-chip na úchyte tlmiča, vymeniť kolesá a ísť. Flip-chip nám umožňuje zachovať podobnú výšku stredu pri prehodení z jednej veľkosti kolies na druhú, čo je kľúčové pre zachovanie podobných jazdných vlastností pre obe veľkosti kolies. S 27,5 "kolesami môžete jazdiť na pneumatikách 2,5", 2,6 "alebo 2,8". Na 29" od 2,4 "-2,6".
Pri navrhovaní Ransomu bola rýchlosť témou, ktorá bola vždy v popredí diskusie. Geometria bicykla bola samozrejme vybraná tak, aby čo najviac vystihovala typ jazdy, pre ktorý je určená. Tento jedinečný 29" bajk so 170 mm zdvihmi má geometriu, ktorá vás pohodlne dostane na vrchol a potom späť nadol rýchlejšie ako kedykoľvek predtým. Dlhá, uvoľnená a stabilná geometria pri rýchlom zjazde dokáže skrotiť akýkoľvek terén. Nechceli sme však nič podceniť ani pri uhle sedlovej trubky alebo jazdnej pozícií. Tam, kde žijeme, tvorí stúpanie podstatnú časť celodených výjazdov. Preto si myslíme že výjazdy môžu byť rovnako zábavné ako zjazdy - náležitá pozíciajazdca je pri výjazde preto kľúčová.
Viac o systéme Twinloc tu: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocou technológie Twinloc môže jazdec ľahko, účinne a kompletne ovládať rám, vidlicu a tlmič ako jeden systém. Prečo je to dôležité? Správne nastavený bicykel so zdvihom 150 mm sa zanorí viac (má väčšiu sag) než bicykel so zdvihom 130 mm. Väčší zdvih znamená väčšiu zábavu pri jazde a lepšie zvládnuté zjazdy, na druhej strane má väčší sag negatívny dopad na geometriu bicykla a výkon pri stúpaní. Práve tu rozhoduje Twinloc. Twinloc vie ovplyvniť efekt zanorenia niekoľkými spôsobmi. Zatiaľ čo väčšina systémov iba zvyšuje nízkorýchlostnú kompresiu z dôvodu vyššej účinnosti pri šliapaní, Twinloc nám umožňuje nielen zmeniť kompresiu pri stláčaní tlmiča, ale zároveň aj pružinovú krivku a tlmenie odskoku, čím dynamicky zmení geometriu bicykla. V režime Trail je tlmič nielen tuhší, ale má aj výrazne obmedzený zdvih. Jazdná pozícia je vyššia, uhol sedlovej trubky ostrejší, bicykel sa stáva celkovo obratnejší. Technológia ponúka aj tretí, plne uzamknutý režim vhodný na zdolanie stúpania tým najúčinnejším možným spôsobom. Tieto unikátne nastavenia optimalizujú geometriu na stúpanie, dokonca aj pri bicykloch s väčším zdvihom. Vieme odstrániť "efekt veľkého zdvihu", ktorý môže ubrať účinnosť pri šliapaní, ale o jazdu z kopca s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepripravíme. Počnúc pretekárskym nastavením, cez rýchly výjazd cez obedňajšiu pauzu až po trailový švih po práci, je možnosť prepínať medzi jednotlivými režimami, v závislosti na profile terénu, jednoduchým stlačením páčky úplne rozhodujúci - jazda je rýchlejšie a vy si ju perfektne užijete.
Vytvorte si Endorphin Pas a získajte prístup k zľavám, odmenám a výnimočným službám.