Využite extra 12% zľavu s kódom JARO12 platnú aj na už zľavnený tovar, aktívny od 23.4. do 30.4. (neplatí pre bicykle) %

Top značky

INŠPIRÁCIE Výpredaj DARČEKOVÉ POUKAZY

Top značky

SCOTT Spark RC 900 Team Issue AXS(EU) Celoodpružený horský bicykel

Začnite si plniť sny so Sparkom RC Team Issue AXS. Ponúkame kombináciu najrýchlejšieho rámu na trhu, bezdrôtovej sady SRAM s 12 rýchlosťami a komponentov Syncros - ideálny stroj na víkendové preteky i na vyššie ambície.

viac

Veľkosť

Tovar nie je skladom.
2 499,50 €
4 999 €
Tovar nie je skladom.

Alternatívy

  • karbón
    materiál rámu
  • 11.2kg
    Hmotnosť bicykla
  • 29"
    priemer kolies

Začnite si plniť sny so Sparkom RC Team Issue AXS. Ponúkame kombináciu najrýchlejšieho rámu na trhu, bezdrôtovej sady SRAM s 12 rýchlosťami a komponentov Syncros - ideálny stroj na víkendové preteky i na vyššie ambície.

Prehľad

Značka SCOTT Model SCOTT Spark RC Zameranie MTB Materiál rámu karbón Určené pre Unisex,
Pánske
Brzdy Shimano XT M8100 Disc,
Shimano SLX M7100 Disc
Odpruženie celoodpružené Hmotnosť v kg cca 11.2 Nosnosť (hmotnosť bicykla + jazdca + batožiny) kg 128 kg

Parametre

Plášte Maxxis Rekon Race / 2.35" / 120TPI Kevlar Bead,
Tubeless Ready / EXO
Doplnky Transport Axle Hlavové zloženie Bearing diameter size 42mm and 52mm,
Syncros Pro Drop in / Tapered 1.5"-1 1/8"
Kazeta SRAM XG1275 / 10-50 T Kľuky 32T,
SRAM Stylo Eagle DUB Boost
Kolesá Syncros Silverton 2.0 6 Bolt,
Syncros Axle w/Removable Lever with Tool,
F: 15x110mm, R: 12x148mm Boost,
25mm Tubeless ready rim / 28H / XD Driver
Sedlovka Syncros Duncan 1.5 / 10mm offset,
31.6x400mm
Rám Spark RC Carbon / IMP Technology / HMF,
TBC Trunnion Box Construction,
SW dropouts for Boost 12x148mm,
1x optimized / BB92 /Carbon swingarm
Systém tlmenia SCOTT TwinLoc Suspension System / below Bar Remote,
3 modes / integ. Grip clamp
Vidlica custom Charger 3-Modes Damper,
100mm travel,
RockShox SID Select+ RL3 Air
Sedlo Syncros Belcarra Regular 1.5,
Titanium rails
Prehadzovačka SRAM X01 Eagle AXS / 12 Speed,
Wireless Electronic Shift System
Riadidlá T shape flat / 9° / 740mm,
Syncros Pro lock-on grips,
Syncros Fraser 1.0 Carbon
Reťaz SRAM CN GX Eagle Tlmič 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend,
FOX NUDE EVOL Trunnion,
SCOTT custom w. travel / geo adj.,
DPS / Reb. Adj./ Travel 100-70-Lockout / 165X40mm
Stredové zloženie SRAM DUB PF integrated / shell 41x92mm Radenie SRAM Eagle AXS Controller Vodítko reťaze SCOTT custom Priemer kolies 29" Sezóna 2021 Kód produktu 274626008
  SMLXL
AHEAD TUBE ANGLE68.5 °68.5 °68.5 °68.5 °
BHEAD TUBE LENGTH95.0 MM95.0 MM105.0 MM115.0 MM
CTOP TUBE HORIZONTAL570.0 MM600.0 MM630.0 MM650.0 MM
DSTANDOVER HEIGHT739.0 MM737.0 MM756.0 MM787.0 MM
EBB OFFSET-50.5 MM-50.5 MM-50.5 MM-50.5 MM
FBB HEIGHT319.5 MM319.5 MM319.5 MM319.5 MM
GWHEEL BASE1,097.7 MM1,127.7 MM1,158.6 MM1,179.6 MM
IBB CENTER TO TOP OF SEATTUBE410.0 MM440.0 MM490.0 MM540.0 MM
JSEAT ANGLE73.8 °73.8 °73.8 °73.8 °
KCHAINSTAY435.0 MM435.0 MM435.0 MM435.0 MM
LREACH399.5 MM429.5 MM456.8 MM474.1 MM
MSTACK586.9 MM586.9 MM596.2 MM605.5 MM
NSTEM LENGTH60.0 MM70.0 MM80.0 MM90.0 MM
0TRAIL90.9 MM90.9 MM90.9 MM90.9 MM

Technológia Evo Lap

80 % práce pri vytváraní nového rámu tvorí správny výber materiálov. Zvyšných 20 % si vyžaduje všetko naše úsilie. Z tohto dôvodu sa pri výbere najmodernejších uhlíkových vlákien na trhu intenzívne využívajú špeciálne nástroje, ako napríklad softvér na analýzu konečných prvkov (FEA), ktorý umožňuje sledovať správne vrstvenie uhlíka.

Pomocou softvéru konečných prvkov môžeme stimulovať pôsobenie rôznych síl na virtuálny model rámu a podľa toho upraviť jeho konštrukciu. Tento softvér nám umožňuje vytvárať kompletné virtuálne prototypy, ktoré obsahujú všetky fyzikálne javy, ktoré existujú v reálnom prostredí.

Pomocou technológie Evo-Lap modelujeme rám s cieľom optimalizovať jeho plochu, simulujeme konštrukciu rúrok s rôznou orientáciou vrstiev, potom porovnávame výsledky použitia rôznych konfigurácií a testujeme rozloženie napätia v rôznych oblastiach rámu. Vďaka rozsiahlemu počítačovému modelovaniu sa nám podarilo optimalizovať vrstvenie uhlíka vo všetkých častiach rámu. Keď sme následne poskladali jednotlivé diely do prvého prototypu, vznikol superľahký a kompaktný rám bez akejkoľvek straty tuhosti, pohodlia alebo odolnosti voči nárazom. Technológia Evo-Lap bola prínosom pre celý produktový rad.

SW pätky

Na novom modeli Scale sme prepracovali všetky časti, ktoré by mohli výrazne prispieť k jeho výkonu a funkčnosti. Príslušenstvo pätiek na predchádzajúcom modeli tvorila príliš objemná časť vytvarovaná na karbónovej zadnej stavbe. Nové pätky sú navrhnuté k integrácii (navlečenií) na pevnú os, vďaka dutému tvaru a ľahkej konštrukcii. Tieto pätky zvyšujú tuhosť a predchádzajú poškodeniu rámu v prípade nárazu do prehadzovačky. K dispozícii je pre prehadzovačky SRAM a Shimano DM.

Asymetrický dizajn

Pri pohľade zhora je spodná rámová trubka modelu Spark a vahadlo celkom zjavne umiestnené voči sebe asymetricky. Karbónové vlákna dosahujú svojho najväčšieho potenciálu, pokiaľ sa aplikujú v hladkých priamych líniách. Pozícia tlmiče mierne vychýlená vľavo umožňuje kontinuálne štruktúru od spodnej rámovej trubky cez tlmič k hlavnému čapu.

Torx na pevnej ose

V spolupráci s DT Swiss sme kompletne prepracovali pevnú os, aby sme docielili ergonomickejšieho tvaru, ktorý bude dokonale zapadať do nášho rámu. Vznikol nový multifunkčný nástroj integrovaný vo vnútornej časti vlastnej pevnej osi. Kľúč Torx 25T je teraz okamžite dostupný a kedykoľvek pripravený k rýchlym úpravám na trati.

Systém tlmenia Twinlock

Viac o systéme Twinloc tu: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocou technológie Twinloc môže jazdec ľahko, účinne a kompletne ovládať rám, vidlicu a tlmič ako jeden systém. Prečo je to dôležité? Správne nastavený bicykel so zdvihom 150 mm sa zanorí viac (má väčšiu sag) než bicykel so zdvihom 130 mm. Väčší zdvih znamená väčšiu zábavu pri jazde a lepšie zvládnuté zjazdy, na druhej strane má väčší sag negatívny dopad na geometriu bicykla a výkon pri stúpaní. Práve tu rozhoduje Twinloc. Twinloc vie ovplyvniť efekt zanorenia niekoľkými spôsobmi. Zatiaľ čo väčšina systémov iba zvyšuje nízkorýchlostnú kompresiu z dôvodu vyššej účinnosti pri šliapaní, Twinloc nám umožňuje nielen zmeniť kompresiu pri stláčaní tlmiča, ale zároveň aj pružinovú krivku a tlmenie odskoku, čím dynamicky zmení geometriu bicykla. V režime Trail je tlmič nielen tuhší, ale má aj výrazne obmedzený zdvih. Jazdná pozícia je vyššia, uhol sedlovej trubky ostrejší, bicykel sa stáva celkovo obratnejší. Technológia ponúka aj tretí, plne uzamknutý režim vhodný na zdolanie stúpania tým najúčinnejším možným spôsobom. Tieto unikátne nastavenia optimalizujú geometriu na stúpanie, dokonca aj pri bicykloch s väčším zdvihom. Vieme odstrániť "efekt veľkého zdvihu", ktorý môže ubrať účinnosť pri šliapaní, ale o jazdu z kopca s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepripravíme. Počnúc pretekárskym nastavením, cez rýchly výjazd cez obedňajšiu pauzu až po trailový švih po práci, je možnosť prepínať medzi jednotlivými režimami, v závislosti na profile terénu, jednoduchým stlačením páčky úplne rozhodujúci - jazda je rýchlejšie a vy si ju perfektne užijete.

Súvisiace

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁTENIE DO 30 DNÍ
  • SLUŽBY
  • VERNOSTNÝ PROGRAM

Vytvorte si Endorphin Pas a získajte prístup k zľavám, odmenám a výnimočným službám.