🥳 Využite extra zľavu 10 % s kódom VELIKONOCE10, platí aj na už zľavnený tovar, len do 1.4.2024 🥳

Top značky

INŠPIRÁCIE Výpredaj DARČEKOVÉ POUKAZY

Top značky

SCOTT Spark RC 900 Team Issue AXS Celoodpružený horský bicykel

Pre odvážnych hobby jazdcov s ambicióznymi cieľmi je tu horský celoodpružený bicykel Spark RC 900 Team Issue AXS (crb) z tímovej stajne SCOTT. Objavte v tomto MTB bicykli geniálnu kombináciu najrychlejšieho rámu na trhu, 12rychlostnú…

viac

Veľkosť

Tovar nie je skladom.
2 649,50 €
5 299 €
Tovar nie je skladom.

Alternatívy

  • karbón
    materiál rámu
  • 11.3kg
    Hmotnosť bicykla
  • 29"
    priemer kolies

Pre odvážnych hobby jazdcov s ambicióznymi cieľmi je tu horský celoodpružený bicykel Spark RC 900 Team Issue AXS (crb) z tímovej stajne SCOTT. Objavte v tomto MTB bicykli geniálnu kombináciu najrychlejšieho rámu na trhu, 12rychlostnú bezdrôtovú sadu SRAM a vyladené komponenty Syncros. Splňte si svoje pretekárske sny alebo si len užívajte výjazdy na maximum.

Prehľad

Značka SCOTT Model SCOTT Spark RC Zameranie MTB Materiál rámu karbón Určené pre Unisex,
Pánske
Brzdy Shimano XT M8100 Disc Odpruženie celoodpružené Hmotnosť v kg cca 11.3 Nosnosť (hmotnosť bicykla + jazdca + batožiny) kg 128 kg Pedále nie sú súčasťou

Parametre

Rám Spark RC Carbon / IMP Technology / HMF,
1x optimized / BB92 /Carbon swingarm,
SW dropouts for Boost 12x148mm,
TBC Trunnion Box Construction
Vidlica RockShox SID Select RL3 Air,
custom Charger 3-Modes Damper,
15x110mm Maxle Stealth / 44mm offset / Tapered steerer,
Lockout / Reb. Adj. / 110mm travel
Tlmič FOX NUDE EVOL Trunnion,
SCOTT custom w. travel / geo adj.,
3 modes: Lockout-Traction Control-Descend,
DPS / Reb. Adj./ Travel 100-70-Lockout / 165X40mm
Systém tlmenia SCOTT TwinLoc Suspension System / below Bar Remote,
3 modes / integ. Grip clamp
Hlavové zloženie Syncros Pro Drop in / Tapered 1.5"-1 1/8",
Bearing diameter size 42mm and 52mm
Prehadzovačka SRAM X01 Eagle AXS / 12 Speed,
Wireless Electronic Shift System
Radenie SRAM Eagle AXS Controller Kľuky SRAM GX Eagle DUB Boost,
32T
Vodítko reťaze SCOTT custom Stredové zloženie SRAM DUB PF integrated / shell 41x92mm Riadidlá Syncros Fraser 1.0 Carbon,
T shape flat / 9° / 740mm,
Syncros Pro lock-on grips
Predstavec Syncros XR1.5 -8°,
Integrated Spacer & Top Cap,
2014 Alloy / 31.8mm / 1 1/8"
Sedlovka Syncros Duncan 1.5 / 10mm offset,
31.6x400mm
Sedlo Syncros Belcarra Regular 1.5,
Titanium rails
Kolesá Syncros Silverton 2.0 6 Bolt,
F: 15x110mm, R: 12x148mm Boost,
25mm Tubeless ready rim / 28H / XD Driver,
Syncros Axle w/Removable Lever with Tool
Reťaz SRAM CN GX Eagle Kazeta SRAM XG1275 / 10-52 T Plášte Maxxis Rekon Race / 2.35" / 120TPI Kevlar Bead,
Tubeless Ready / EXO
Doplnky Transport Axle Priemer kolies 29" Sezóna 2021 Kód produktu 280505006
  SMLXL
AHEAD TUBE ANGLE68.5 °68.5 °68.5 °68.5 °
BHEAD TUBE LENGTH95.0 MM95.0 MM105.0 MM115.0 MM
CTOP TUBE HORIZONTAL570.0 MM600.0 MM630.0 MM650.0 MM
DSTANDOVER HEIGHT739.0 MM737.0 MM756.0 MM787.0 MM
EBB OFFSET-50.5 MM-50.5 MM-50.5 MM-50.5 MM
FBB HEIGHT319.5 MM319.5 MM319.5 MM319.5 MM
GWHEEL BASE1,097.7 MM1,127.7 MM1,158.6 MM1,179.6 MM
IBB CENTER TO TOP OF SEATTUBE410.0 MM440.0 MM490.0 MM540.0 MM
JSEAT ANGLE73.8 °73.8 °73.8 °73.8 °
KCHAINSTAY435.0 MM435.0 MM435.0 MM435.0 MM
LREACH399.5 MM429.5 MM456.8 MM474.1 MM
MSTACK586.9 MM586.9 MM596.2 MM605.5 MM
NSTEM LENGTH60.0 MM70.0 MM80.0 MM90.0 MM
0TRAIL90.9 MM90.9 MM90.9 MM90.9 MM

Technológia Evo Lap

80 % práce pri vytváraní nového rámu tvorí správny výber materiálov. Zvyšných 20 % si vyžaduje všetko naše úsilie. Z tohto dôvodu sa pri výbere najmodernejších uhlíkových vlákien na trhu intenzívne využívajú špeciálne nástroje, ako napríklad softvér na analýzu konečných prvkov (FEA), ktorý umožňuje sledovať správne vrstvenie uhlíka.

Pomocou softvéru konečných prvkov môžeme stimulovať pôsobenie rôznych síl na virtuálny model rámu a podľa toho upraviť jeho konštrukciu. Tento softvér nám umožňuje vytvárať kompletné virtuálne prototypy, ktoré obsahujú všetky fyzikálne javy, ktoré existujú v reálnom prostredí.

Pomocou technológie Evo-Lap modelujeme rám s cieľom optimalizovať jeho plochu, simulujeme konštrukciu rúrok s rôznou orientáciou vrstiev, potom porovnávame výsledky použitia rôznych konfigurácií a testujeme rozloženie napätia v rôznych oblastiach rámu. Vďaka rozsiahlemu počítačovému modelovaniu sa nám podarilo optimalizovať vrstvenie uhlíka vo všetkých častiach rámu. Keď sme následne poskladali jednotlivé diely do prvého prototypu, vznikol superľahký a kompaktný rám bez akejkoľvek straty tuhosti, pohodlia alebo odolnosti voči nárazom. Technológia Evo-Lap bola prínosom pre celý produktový rad.

Asymetrický dizajn

Pri pohľade zhora je spodná rámová trubka modelu Spark a vahadlo celkom zjavne umiestnené voči sebe asymetricky. Karbónové vlákna dosahujú svojho najväčšieho potenciálu, pokiaľ sa aplikujú v hladkých priamych líniách. Pozícia tlmiče mierne vychýlená vľavo umožňuje kontinuálne štruktúru od spodnej rámovej trubky cez tlmič k hlavnému čapu.

Torx na pevnej ose

V spolupráci s DT Swiss sme kompletne prepracovali pevnú os, aby sme docielili ergonomickejšieho tvaru, ktorý bude dokonale zapadať do nášho rámu. Vznikol nový multifunkčný nástroj integrovaný vo vnútornej časti vlastnej pevnej osi. Kľúč Torx 25T je teraz okamžite dostupný a kedykoľvek pripravený k rýchlym úpravám na trati.

Systém tlmenia Twinlock

Viac o systéme Twinloc tu: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocou technológie Twinloc môže jazdec ľahko, účinne a kompletne ovládať rám, vidlicu a tlmič ako jeden systém. Prečo je to dôležité? Správne nastavený bicykel so zdvihom 150 mm sa zanorí viac (má väčšiu sag) než bicykel so zdvihom 130 mm. Väčší zdvih znamená väčšiu zábavu pri jazde a lepšie zvládnuté zjazdy, na druhej strane má väčší sag negatívny dopad na geometriu bicykla a výkon pri stúpaní. Práve tu rozhoduje Twinloc. Twinloc vie ovplyvniť efekt zanorenia niekoľkými spôsobmi. Zatiaľ čo väčšina systémov iba zvyšuje nízkorýchlostnú kompresiu z dôvodu vyššej účinnosti pri šliapaní, Twinloc nám umožňuje nielen zmeniť kompresiu pri stláčaní tlmiča, ale zároveň aj pružinovú krivku a tlmenie odskoku, čím dynamicky zmení geometriu bicykla. V režime Trail je tlmič nielen tuhší, ale má aj výrazne obmedzený zdvih. Jazdná pozícia je vyššia, uhol sedlovej trubky ostrejší, bicykel sa stáva celkovo obratnejší. Technológia ponúka aj tretí, plne uzamknutý režim vhodný na zdolanie stúpania tým najúčinnejším možným spôsobom. Tieto unikátne nastavenia optimalizujú geometriu na stúpanie, dokonca aj pri bicykloch s väčším zdvihom. Vieme odstrániť "efekt veľkého zdvihu", ktorý môže ubrať účinnosť pri šliapaní, ale o jazdu z kopca s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepripravíme. Počnúc pretekárskym nastavením, cez rýchly výjazd cez obedňajšiu pauzu až po trailový švih po práci, je možnosť prepínať medzi jednotlivými režimami, v závislosti na profile terénu, jednoduchým stlačením páčky úplne rozhodujúci - jazda je rýchlejšie a vy si ju perfektne užijete.

Súvisiace

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁTENIE DO 30 DNÍ
  • SLUŽBY
  • VERNOSTNÝ PROGRAM

Vytvorte si Endorphin Pas a získajte prístup k zľavám, odmenám a výnimočným službám.