Absolútna novinka pre rok 2021 vám nedá spať - ostrý cestný elektrobicykel SCOTT Addict eRIDE 20 vám uľahčí výjazd, ale taktiež ponúkne úplne nové obzory cestnej cyklistiky. Vďaka cestnému e-bijku môžete vyraziť na ešte strmšie stúpanie než…
Absolútna novinka pre rok 2021 vám nedá spať - ostrý cestný elektrobicykel SCOTT Addict eRIDE 20 vám uľahčí výjazd, ale taktiež ponúkne úplne nové obzory cestnej cyklistiky. Vďaka cestnému e-bijku môžete vyraziť na ešte strmšie stúpanie než obvykle a vychutnáte si ešte dlhšie výjazdy po asfalte. Elektro cesťák s karbónovým rámom je proste poriadne výkonný, dodá vám extra porciu energie a pritom je to súrodenec cestného bicykla, ktorý poznáte zo svetového pohára. K dispozícií je Range Booster. Zhmotnite si svoj sen o cyklistike!
S / 900 | S / 700 | M / 900 | M / 700 | L / 900 | L / 700 | XL / 900 | XL / 700 | ||
LOW BB Setting | HIGH BB Setting | LOW BB Setting | HIGH BB Setting | LOW BB Setting | HIGH BB Setting | LOW BB Setting | HIGH BB Setting | ||
A | HEAD TUBE ANGLE | 64.0 ° | 64.6 ° | 64.0 ° | 64.6 ° | 64.0 ° | 64.6 ° | 64.0 ° | 64.6 ° |
B | HEAD TUBE LENGTH | 120.0 MM | 120.0 MM | 120.0 MM | 120.0 MM | 125.0 MM | 125.0 MM | 125.0 MM | 125.0 MM |
C | TOP TUBE HORIZONTAL | 568.0 MM | 569.5 MM | 595.5 MM | 597.0 MM | 628.8 MM | 630.5 MM | 660.7 MM | 662.5 MM |
D | STANDOVER HEIGHT | 762.0 MM | 753.0 MM | 766.0 MM | 758.0 MM | 790.0 MM | 780.0 MM | 800.0 MM | 790.0 MM |
E | BB OFFSET | -22.0 MM | -13.0 MM | -22.0 MM | -13.0 MM | -22.0 MM | -13.0 MM | -22.0 MM | -13.0 MM |
F | BB HEIGHT | 353.5 MM | 348.5 MM | 353.5 MM | 348.5 MM | 353.5 MM | 348.5 MM | 353.5 MM | 348.5 MM |
G | WHEEL BASE | 1,230.3 MM | 1,228.4 MM | 1,255.3 MM | 1,253.4 MM | 1,287.5 MM | 1,285.6 MM | 1,317.5 MM | 1,315.6 MM |
H | BB CENTER TO TOPTUBE CENTER | ||||||||
I | BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE | 420.0 MM | 420.0 MM | 440.0 MM | 440.0 MM | 470.0 MM | 470.0 MM | 500.0 MM | 500.0 MM |
J | SEAT ANGLE | 76.5 ° | 77.2 ° | 76.3 ° | 77.0 ° | 76.1 ° | 76.8 ° | 75.9 ° | 76.6 ° |
K | CHAINSTAY | 465.0 MM | 462.9 MM | 465.0 MM | 462.9 MM | 465.0 MM | 462.9 MM | 465.0 MM | 462.9 MM |
L | REACH | 415.0 MM | 422.3 MM | 440.0 MM | 447.3 MM | 470.0 MM | 477.4 MM | 500.0 MM | 507.3 MM |
M | STACK | 644.4 MM | 639.7 MM | 644.4 MM | 639.7 MM | 649.0 MM | 643.5 MM | 649.0 MM | 643.5 MM |
N | STEM LENGTH | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM |
0 | TRAIL | 136.4 MM | 125.4 MM | 136.4 MM | 125.4 MM | 136.4 MM | 125.4 MM | 136.4 MM | 125.4 MM |
Dizajn E-bikov novej generácie ide za hranice možností. Bicykel vnímame ako systém, v ktorom musí byť zohľadnená každá časť, nejde len o integráciu batérie do rámu. Z tohto dôvodu sme náležite zapracovali na kontinuálnych líniách i na vyváženom dizajne od hlavovej trubky až po pätky. Bavte sa na výnimočnom bicykli!
Rám modelu Addict eRIDE umožňuje zdvojnásobiť dojazd pridaním 208Wh batérie - spolu získate 460 Wh. Tzv. range booster je možné zaobstarať ako príslušenstvo a vyzerá ako bežná fľaša. Inštaluje sa ľahko, ako keď vkladáte fľašu do košíka. Systém sa automaticky prispôsobí dvom zdrojom energie.
Addict eRIDE a Addict RC sa v mnohých ohľadoch zhodujú. Do oboch sme začlenili naše najnovšie technológie, počínajúc vnútorne vedenou kabelážou až po karbónovú konštrukciu. Od elektrickej verzie Addictu nie je možné želať si viac. Oba modely sú veľmi podobné i čo sa týka dizajnu. Ťažko povedať, ktorý je ktorý. Budúcnosť začína teraz.
36V - 250W motor s max. točivým momentom 40 Nm je umiestnený v zadnom náboji. K dispozícii sú 3 režimy s farebným rozlíšením okolo tlačidla na spustenie systému.
Naša nová, ultraľahká sedlová objímka váži len 12 g a je možné ju bez obáv použiť na karbónovú sedlovku, ktorá tak môže mať ešte nižšiu hmotnosť. (Hmotnosť sedlovky 142 g.)
80 % práce pri vytváraní nového rámu tvorí správny výber materiálov. Zvyšných 20 % si vyžaduje všetko naše úsilie. Z tohto dôvodu sa pri výbere najmodernejších uhlíkových vlákien na trhu intenzívne využívajú špeciálne nástroje, ako napríklad softvér na analýzu konečných prvkov (FEA), ktorý umožňuje sledovať správne vrstvenie uhlíka.
Pomocou softvéru konečných prvkov môžeme stimulovať pôsobenie rôznych síl na virtuálny model rámu a podľa toho upraviť jeho konštrukciu. Tento softvér nám umožňuje vytvárať kompletné virtuálne prototypy, ktoré obsahujú všetky fyzikálne javy, ktoré existujú v reálnom prostredí.
Pomocou technológie Evo-Lap modelujeme rám s cieľom optimalizovať jeho plochu, simulujeme konštrukciu rúrok s rôznou orientáciou vrstiev, potom porovnávame výsledky použitia rôznych konfigurácií a testujeme rozloženie napätia v rôznych oblastiach rámu. Vďaka rozsiahlemu počítačovému modelovaniu sa nám podarilo optimalizovať vrstvenie uhlíka vo všetkých častiach rámu. Keď sme následne poskladali jednotlivé diely do prvého prototypu, vznikol superľahký a kompaktný rám bez akejkoľvek straty tuhosti, pohodlia alebo odolnosti voči nárazom. Technológia Evo-Lap bola prínosom pre celý produktový rad.
Vytvorte si Endorphin Pas a získajte prístup k zľavám, odmenám a výnimočným službám.