VRÁTANIE TOVARU

Nesadol vám kúpený tovar alebo sa u neho objavila chyba? To nás veľmi mrzí. Reklamovaný tovar zašlite láskavo na reklamačné oddelenie. Viac informácií o reklamačnom procese nájdete v článku Ako reklamovať.

 

Reklamačné oddelenie: Endorphin Republic s.r.o., K Borovému 101, Říčany - Jažlovice, 25101

 

Aby sme mohli Vašu reklamáciu čo najskôr vyriešiť, potrebujeme reklamovaný výrobok

obdržať. Môžete nám ho buď priniesť na jednu z našich predajní alebo nám ho zaslať

podľa nasledujúcich pokynov:

  • Tovar zabaľte a zašlite na adresu:   Endorphin Republic Praha 5 ,Waltrovka, budova Dynamica, Kačírkova 4, Praha 5, Jinonice, 158 00
  • Priložte faktúru alebo jej kópiu.
  • Vyplňte a priložte reklamačný formulár, ktorý nájdete tu.

Aj keď sme krajina, kde vládnu hlavne endorfíny, musíme dodržiavať zákony, ako všade

inde. Preto Vás musíme informovať o tom, čo by Vám ohľadom reklamácie nemalo utiecť:

  • V prípade odstúpenia od zmluvy v zákonnej lehote 14 dní musí byť tovar nepoškodený, bez známok opotrebenia a kompletný (vrátane všetkého príslušenstva, záručného listu, návodu aj.).
  • Ak ste sa rozhodli pre zaslanie tovaru, je vhodné ho zaslať v pôvodnom obale, alebo ho inak vhodne zabaliť. Bude tak dostatočne chránený pred možným rizikom škody, ktoré pri preprave späť k nám môže hroziť.
  • Predávajúci nemôže niesť zodpovednosť za prípadnú stratu či poškodenie vráteného tovaru pri preprave späť k Predávajúcemu, preto odporúčame zásielku poistiť.

Na oplátku Vám sľubujeme, že urobíme maximum, aby bolo všetko čo najskôr vyriešené!

Veríme, že sa nám podarí vrátiť Vám dôveru v naše produkty a čoskoro s nimi zase vyrazíte za poriadnym športovým zážitkom.

Vytvorte si Endorphin Pas a získajte prístup k zľavám, odmenám a výnimočným službám.

Táto stránka používa súbory cookie na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti. Používaním tejto stránky s tým súhlasíte.