Nové kolo zliav na bicykle je tu. Zľavy až do -50 %. 🥳
info o objednávkach: po–pi 8:30–15:30
+420 776 008 028
info o tovaroch: po–ne 10–18
+421 911 880 456

Top značky

INŠPIRÁCIE Výpredaj DARČEKOVÉ POUKAZY

Top značky

SCOTT Gambler 920 horský bicykel

Pre tie najnáročnejšie zjazdové trate svetového poháru je tu skutočný hráč - SCOTT Gambler 920, model horského celoodpruženého bicyka pre downhill a ten nejdrsnejší terén. Keď vyrazíte zo štartu, hliníkový Gambler vám dá maximálnu rýchlosť…

viac

Veľkosť / výška Vašej postavy

Tovar nie je skladom.
2 299,50 €
4 599 €
Tovar nie je skladom.
  • hliník
    materiál rámu
  • 17kg
    Hmotnosť bicykla
  • 29"
    priemer kolies

Pre tie najnáročnejšie zjazdové trate svetového poháru je tu skutočný hráč - SCOTT Gambler 920, model horského celoodpruženého bicyka pre downhill a ten nejdrsnejší terén. Keď vyrazíte zo štartu, hliníkový Gambler vám dá maximálnu rýchlosť, ktorú zabrzdia jedine vaše limity. Pri vývoji tohoto celopéra SCOTT prihliadol ku mnohoročným skúsenostiam s vývojom závodných bicyklov, pridal dokonalú znalosť spracovania karbónu aj to, že perfektne pozná potreby svojích týmových rajdrov. Vďaka tomu si i vy môžete zajazdiť na tých najšpičkovejších modeloch downhillových pretekov. Stavtee na Gamblera, hráča, ktorý rád hazarduje v teréne, ale nikdy nehazarduje s kvalitou.

Prehľad

Značka SCOTT Model SCOTT Gambler Zameranie downhill Materiál rámu hliník Určené pre Unisex,
Pánske
Brzdy Shimano BR-MT520 4 piston Disc Odpruženie celoodpružené Hmotnosť v kg cca 17 Nosnosť (hmotnosť bicykla + jazdca + batožiny) kg 128 kg Pedále nie sú súčasťou

Parametre

Rám Gambler Alloy 6061 / Hydroformed custom butted / BB107,
VLK Virtual 4 Link kinematic,
27.5" (2.6) and 29" (2.5) tire compatible with Geo -BB adj.,
SW DH 12x157mm dropout
Vidlica FOX 40 Performance / Air,
GRIP / Lo Comp / Rebound / 52mm Offset,
20mm Boost thru axle / Alloy steerer / 203mm Travel
Tlmič FOX VAN RC Performance,
Low comp. / rebound,
Spring rates S: 400 / M: 450 / L&XL: 500,
Custom tuned / 225x75mm
Hlavové zloženie Syncros DH adjustable,
Semi integrated / adj +-1° with cup,
ID 49.6mm / OD 56mm
Prehadzovačka SRAM GX DH,
Short cage / 7 Speed
Radenie SRAM GX DH,
Trigger Shifter / 7 Speed
Kľuky SRAM Descendant DH DUB,
34T Steel chainring DM / 165mm
Vodítko reťaze SCOTT DH Custom Stredové zloženie SRAM DUB PF MTB107,
Shell 107x41mm
Riadidlá Syncros Hixon 1.5 DH,
31.8mm / 15mm Rise/ 8° / 800mm,
Syncros Pro DH dual lock-on grips
Predstavec Syncros DH1.5,
31.8mm / Direct Mount 50mm
Sedlovka Syncros DH2.0 / 31.6mm / Alloy6061 Sedlo Syncros Kaslo 2.0,
CRMO rails
Predný náboj Formula DHL-92 Boost / 110x20mm thru axle Zadný náboj Formula DHL-157,
157x12mm thru axle / sealed bearings
Reťaz KMC X10 Kazeta SRAM CS PG-720 DH 11-25 Výplet DT Swiss Industry / 2.0 black Ráfiky Syncros MD30 Disc / 29" / 32H black / Tubeless Ready Plášte Maxxis Assegai 29x2.5" / 2x60TPI Kevlar Bead / DH / TR / 3C Maxx Grip Doplnky Fox 40 Fender Priemer kolies 29" Sezóna 2021 Kód produktu 280551008

Jeden rám a dve veľkosti kolies

S našimi horskými bicyklami sa snažíme dosiahnuť maximálnu všestrannosť. Tieto špecifické modely dokážete prehodiť z 27,5 "na 29" kolesá len za pomoci otočenia flip-chipu. Nemusíte meniť vidlicu, stačí len otočiť flip-chip na úchyte tlmiča, vymeniť kolesá a ísť. Flip-chip nám umožňuje zachovať podobnú výšku stredu pri prehodení z jednej veľkosti kolies na druhú, čo je kľúčové pre zachovanie podobných jazdných vlastností pre obe veľkosti kolies. S 27,5 "kolesami môžete jazdiť na pneumatikách 2,5", 2,6 "alebo 2,8". Na 29" od 2,4 "-2,6".

Modifikácia Rámu Gambleru

Naše zjazdové bicykle vždy prekračovali hranice nastaviteľnosti. Jazdec i bicykel sa musia vedieť prispôsobiť trati, poveternostným podmienkam a výberu tlmiča (vzduchový alebo pružinový). Nový Gambler umožňuje zmeniť rozmer kolies, bez toho aby bolo potrebné meniť ďalšie komponenty.

Dĺžku zadnej stavby je možné takisto nastaviť, nezávisle na veľkosti kolies. Krátka zadná stavba a 29" kolesá - jasná vec. Dlhá s kolesami 27,5" - bez problému. Gambler je dodávaný s náhradnými vyosenými miskami hlavového zloženia, aby ste si mohli nastaviť hlavový uhol v závislosti na rozmere kolies, výberu vidlice apod.

Máme tiež 4smerný čip, ktorý umožňuje nastaviť nielen výšku stredového zloženia podľa rozmeru kolies, ale takisto - a to je ešte dôležitejšie - vylepšiť geometriu/kinematiku v závislosti na trase, tlmičoch alebo preferenciách jazdca. Chceme, aby sa bicykel dal optimalizovať na každý tlmič, každého jazdca i danú trať.

S každým nastavením je nutné zamerať sa na rovnováhu. A rovnováhou myslíme dokonalú kombináciu na správnu trakciu. Geometria a možnosti krivky tlmenia napomáhajú jazdcovi dostať ťažisko do ideálneho miesta medzi kolesami, kde je rovnováha a trakcia optimálna. Napriek tomu, ako sa menia pretekárske trate, mení sa i tento balančný bod a nie všetky bicykle si s tým poradia - my sme chceli, aby to náš bicykel zvládol.

Tak napríklad bicykel s geometriou na strmú trať sa bude odvaľovať pomaly a zatáčky na rovnejšej trase bude brať zoširoka, zatiaľ čo s bicyklom nastaveným na rovnejšie trate bude pre jazdca ťažšie udržať v prudkých úsekoch ťažisko dostatočne vzadu.

Integrovaná ochrana reťaze a prevodníka

Vodítko reťaze - mohlo by sa zdať, že až tak veľký rozdiel na bicykli neurobí, ale ako sa ukázalo, urobí. Dokonca žartujeme o tom, že dizajn celého bicykla určovalo práve ono. Prečo by sme mali mať svoje vlastné? Príslušenstvo na reťaz sa väčšinou vyrába tak, aby fungovalo na rôznych bicykloch, a preto sa musí všeličo oželieť. My potrebujeme, aby vodítko fungovalo len na tomto jednom ráme a s daným radom prevodníkov, takže sa dá ľahšie nainštalovať, lepšie funguje, je ľahšie a umožňuje nám získať určité výhody v konštrukcii rámu. Sme schopní ešte znížiť hmotnosť a zvýšiť spoľahlivosť/odolnosť. V minulosti boli konštrukčné návrhy vodítka reťaze / chrániča prevodníka príliš zložité, čo sa nejavilo ako ideálne. Vyžadovali ťažký hliníkový úchyt vlisovaný do rámu, ktorý sa mohol nárazom ohnúť, spôsobiť v ráme trhliny a tie mohli viesť k ďalšiemu poškodeniu. Táto skutočnosť obmedzovala šírku hlavného čapu rámu a tvar zadnej stavby. Ďalej bolo vodítko reťaze spojené s chráničom prevodníka základňou, čím dochádzalo k navýšeniu hmotnosti.

U nášho vlastného dizajnu už nepoužívame vlisovaný hliníkový úchyt, ani nemáme praskliny v ráme. A čo je dôležitejšie, môžeme konštruovať širší hlavný čap, čo vedie k tuhšiemu spojeniu a dlhšej životnosti ložiska. Podarilo sa nám optimalizovať tvar zadnej stavby, aby sme mohli zaistiť lepšiu tuhosť a pevnosť. Jednoduchšie sa nastavuje a je ľahšie.

V chrániči prevodníka používame vsadené gumové pohlcovače nárazov, ktoré takisto znižujú potenciálne poškodenie rámu. A v neposlednom rade sú chránič prevodníka a vodítko reťaze samostatné kusy, takže v prípade poškodenia jedného, nie je nutné meniť celý systém, len jednu súčasť.

Súvisiace

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁTENIE DO 30 DNÍ
  • SLUŽBY
  • VERNOSTNÝ PROGRAM

Vytvorte si Endorphin Pas a získajte prístup k zľavám, odmenám a výnimočným službám.