SCOTT Spark 930

Celoodpružený horský bicykel

Ľahký horský celoodpružený bicykel SCOTT Spark 930 si vďaka zdvihu 130 mm poradí s akýmkoľvek trailom alebo poriadnym terénom. MTB bicykel závodného typu kombinuje inovované prvky rámu Spark, 12rýchlostné radenie Shimano, technológiu TwinLoc a spoľahlivé komponenty Syncros. Spark je na trailoch ako doma. Buďte tiež!

viac

Veľkosť

3 599 €
Doprava zadarmo po
Nárok na dopravu zdarma platí len pre prihlásených užívateľov pri objednávke nad €100.
Výživa s bicyklom -40% Radosť z bicykla a zľava k tomu?

V Endorphin Republic istá vec
Stačí si u nás kúpiť nový bicykel od 1. apríla do 31. decembra 2022 - a automaticky získate 40 % zľavu na športovú výživu. Zľavu je možné uplatniť opakovane.

Podmienky akcie:Platí pre všetky bicykle okrem detských a juniorských bicyklov.  40 % zľava na športovú výživu sa vzťahuje na pôvodné predajné ceny a platí do 31. decembra 2022. Endorphin Republic si vyhradzuje právo zmeniť podmienky zľavovej akcie alebo akciu zrušiť.
  • karbón
    materiál rámu
  • 13.1kg
    Hmotnosť bicykla
  • 29"
    priemer kolies

Ľahký horský celoodpružený bicykel SCOTT Spark 930 si vďaka zdvihu 130 mm poradí s akýmkoľvek trailom alebo poriadnym terénom. MTB bicykel závodného typu kombinuje inovované prvky rámu Spark, 12rýchlostné radenie Shimano, technológiu TwinLoc a spoľahlivé komponenty Syncros. Spark je na trailoch ako doma. Buďte tiež!

Prehľad

Značka SCOTT Model SCOTT Spark Zameranie MTB,
trail
Materiál rámu karbón Určené pre Unisex,
Pánske
Brzdy Shimano Deore M6100 Disc Odpruženie celoodpružené Hmotnosť v kg cca 13.1 Nosnosť (hmotnosť bicykla + jazdca + batožiny) 128 kg Pedále nie sú súčasťou

Parametre

Rám Spark 3 Carbon / IMP Technology / HMF Main Frame,
BB92 / Alloy SL 6011 swingarm,
SW dropouts for Boost 12x148mm,
2.6" tire compatible / TBC Trunnion box construction
Vidlica FOX 34 Float Rhythm Air Grip 3,
3-Modes / 15x110mm QR axle / tapered steerer,
44mm offset / Reb. Adj. / Lockout / 130mm travel
Tlmič FOX NUDE EVOL Trunnion,
SCOTT custom w. travel / geo adj.,
3 modes: Lockout-Traction Control-Descend,
DPS / Reb. Adj. / Travel 120-85-Lockout / 165X45mm
Systém tlmenia SCOTT TwinLoc TSP Technology,
Suspension-Seatpost Remote,
below Bar / 3 modes / integ. Grip clamp
Hlavové zloženie Syncros Pro Drop in / Tapered 1.5"-1 1/8",
Bearing diameter size 42mm and 52mm
Prehadzovačka Shimano XT RD-M8100 SGS,
Shadow Plus / 12 Speed
Radenie Shimano Deore SL-M6100-IR / Rapidfire Plus,
Ispec EV clamp
Kľuky Shimano SLX FC-M7100-1 / Hollowtech 2,
32T
Vodítko reťaze SCOTT custom Stredové zloženie Shimano BB-MT500 / shell 41x92mm Riadidlá Syncros Fraser 2.0 / Alloy 6061,
Syncros Pro lock-on grips,
T shape flat / 9° / 760mm
Predstavec Syncros FL2.0 / 6061 Alloy,
6° / integrated Top Cap / 31.8mm / 1 1/8"
Sedlovka Syncros Duncan Dropper Post 2.0,
31.6mm / S size 100mm / M, L & XL 125mm
Sedlo Syncros Belcarra Regular 2.0,
CRMO rails
Predný náboj Formula CL-811 / 15x110mm Zadný náboj Formula CL-148M / Boost 12x148mm / Micro Spline Reťaz KMC X12 Kazeta Shimano Deore CS-M6100-12 / 10-51 T Výplet Stainless Black 15G / 1.8mm Ráfiky Syncros X-25 / 32H / 25mm,
Tubeless ready
Plášte Maxxis Rekon / 2.4" / 60TPI Kevlar Bead,
Tubeless Ready / EXO
Priemer kolies 29" Sezóna 2021 Kód produktu 280513001
  SMLXL
AHEAD TUBE ANGLE67.2 °67.2 °67.2 °67.2 °
BHEAD TUBE LENGTH95.0 MM95.0 MM105.0 MM115.0 MM
CTOP TUBE HORIZONTAL575.0 MM605.0 MM635.0 MM655.0 MM
DSTANDOVER HEIGHT738.0 MM746.0 MM760.0 MM778.0 MM
EBB OFFSET-43.0 MM-43.0 MM-43.0 MM-43.0 MM
FBB HEIGHT327.0 MM327.0 MM327.0 MM327.0 MM
GWHEEL BASE1,121.6 MM1,151.6 MM1,182.8 MM1,203.9 MM
HBB CENTER TO TOPTUBE CENTER345.0 MM375.0 MM425.0 MM475.0 MM
IBB CENTER TO TOP OF SEATTUBE410.0 MM440.0 MM490.0 MM540.0 MM
JSEAT ANGLE73.8 °73.8 °73.8 °73.8 °
KCHAINSTAY438.0 MM438.0 MM438.0 MM438.0 MM
LREACH402.7 MM432.7 MM460.0 MM477.3 MM
MSTACK593.1 MM593.1 MM602.4 MM611.6 MM
NSTEM LENGTH50.0 MM60.0 MM70.0 MM80.0 MM
0TRAIL100.2 MM100.2 MM100.2 MM100.2 MM

Technológia Evo Lap

80 % práce pri vytváraní nového rámu tvorí správny výber materiálov. Zvyšných 20 % si vyžaduje všetko naše úsilie. Z tohto dôvodu sa pri výbere najmodernejších uhlíkových vlákien na trhu intenzívne využívajú špeciálne nástroje, ako napríklad softvér na analýzu konečných prvkov (FEA), ktorý umožňuje sledovať správne vrstvenie uhlíka.

Pomocou softvéru konečných prvkov môžeme stimulovať pôsobenie rôznych síl na virtuálny model rámu a podľa toho upraviť jeho konštrukciu. Tento softvér nám umožňuje vytvárať kompletné virtuálne prototypy, ktoré obsahujú všetky fyzikálne javy, ktoré existujú v reálnom prostredí.

Pomocou technológie Evo-Lap modelujeme rám s cieľom optimalizovať jeho plochu, simulujeme konštrukciu rúrok s rôznou orientáciou vrstiev, potom porovnávame výsledky použitia rôznych konfigurácií a testujeme rozloženie napätia v rôznych oblastiach rámu. Vďaka rozsiahlemu počítačovému modelovaniu sa nám podarilo optimalizovať vrstvenie uhlíka vo všetkých častiach rámu. Keď sme následne poskladali jednotlivé diely do prvého prototypu, vznikol superľahký a kompaktný rám bez akejkoľvek straty tuhosti, pohodlia alebo odolnosti voči nárazom. Technológia Evo-Lap bola prínosom pre celý produktový rad.

Asymetrický dizajn

Pri pohľade zhora je spodná rámová trubka modelu Spark a vahadlo celkom zjavne umiestnené voči sebe asymetricky. Karbónové vlákna dosahujú svojho najväčšieho potenciálu, pokiaľ sa aplikujú v hladkých priamych líniách. Pozícia tlmiče mierne vychýlená vľavo umožňuje kontinuálne štruktúru od spodnej rámovej trubky cez tlmič k hlavnému čapu.

Systém tlmenia Twinlock

Viac o systéme Twinloc tu: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocou technológie Twinloc môže jazdec ľahko, účinne a kompletne ovládať rám, vidlicu a tlmič ako jeden systém. Prečo je to dôležité? Správne nastavený bicykel so zdvihom 150 mm sa zanorí viac (má väčšiu sag) než bicykel so zdvihom 130 mm. Väčší zdvih znamená väčšiu zábavu pri jazde a lepšie zvládnuté zjazdy, na druhej strane má väčší sag negatívny dopad na geometriu bicykla a výkon pri stúpaní. Práve tu rozhoduje Twinloc. Twinloc vie ovplyvniť efekt zanorenia niekoľkými spôsobmi. Zatiaľ čo väčšina systémov iba zvyšuje nízkorýchlostnú kompresiu z dôvodu vyššej účinnosti pri šliapaní, Twinloc nám umožňuje nielen zmeniť kompresiu pri stláčaní tlmiča, ale zároveň aj pružinovú krivku a tlmenie odskoku, čím dynamicky zmení geometriu bicykla. V režime Trail je tlmič nielen tuhší, ale má aj výrazne obmedzený zdvih. Jazdná pozícia je vyššia, uhol sedlovej trubky ostrejší, bicykel sa stáva celkovo obratnejší. Technológia ponúka aj tretí, plne uzamknutý režim vhodný na zdolanie stúpania tým najúčinnejším možným spôsobom. Tieto unikátne nastavenia optimalizujú geometriu na stúpanie, dokonca aj pri bicykloch s väčším zdvihom. Vieme odstrániť "efekt veľkého zdvihu", ktorý môže ubrať účinnosť pri šliapaní, ale o jazdu z kopca s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepripravíme. Počnúc pretekárskym nastavením, cez rýchly výjazd cez obedňajšiu pauzu až po trailový švih po práci, je možnosť prepínať medzi jednotlivými režimami, v závislosti na profile terénu, jednoduchým stlačením páčky úplne rozhodujúci - jazda je rýchlejšie a vy si ju perfektne užijete.

Súvisiace

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁTENIE DO 30 DNÍ
  • SLUŽBY
  • VERNOSTNÝ PROGRAM

Vytvorte si Endorphin Pas a získajte prístup k zľavám, odmenám a výnimočným službám.