INŠPIRÁCIE Výpredaj DARČEKOVÉ POUKAZY

Top značky

Top značky

Bold Linkin 150 Ultimate Celoodpružený horský bicykel

Objavte novinku na českom trhu - celoodpružený horský bicykel od švajčiarskej značky BOLD - LINKIN 150 ULTIMATE.  Terénny horský bicykel s karbónovým rámom so zdvihom 150 mm zvládne všetky náročné podmienky na ceste a pohodlne vás vyvezie…

viac

Veľkosť

Tovar nie je skladom.
11 499 €
Tovar nie je skladom.
  • karbón
    materiál rámu
  • 13.4kg
    Hmotnosť bicykla
  • 29"
    priemer kolies

Objavte novinku na českom trhu - celoodpružený horský bicykel od švajčiarskej značky BOLD - LINKIN 150 ULTIMATE.  Terénny horský bicykel s karbónovým rámom so zdvihom 150 mm zvládne všetky náročné podmienky na ceste a pohodlne vás vyvezie na kopec, kde si jazdu naozaj užijete. Zadný tlmič je skrytý v ráme, a preto je chránený pred nárazmi. Oceníte aj nastaviteľnosť sady BB a integrovanú základnú sadu náradia. Špičkový celoodpružený bicykel, na ktorý sa môžete spoľahnúť v každej situácii.

Prehľad

Značka Bold Model Bold Linkin Zameranie MTB,
trail
Materiál rámu karbón Určené pre Pánske Brzdy Shimano XTR M9120 4 Piston Disc Odpruženie celoodpružené Hmotnosť v kg cca 13.4 Pedále nie sú súčasťou

Parametre

Rám Bold Linkin 150 / Carbon HMX,
Integrated Suspension Technology / Virtual Pivot kinematic,
Adjustable Travel, Head angle and BB heigh / Syncros Cable Integration Systém BB92 /,
UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline
Zdvih 150mm Vidlica FOX 36 Float Factory Grip 2 Air / Kashima,
HSC - LSC - HSR- LSR adjustable / Kabolt 15x110mm axle,
44mm offset / tapered steerer,
150mm travel
Tlmič FOX NUDE 5T Factory EVOL Trunnion,
SCOTT custom w. travel / geo adj.,
3 modes: Lockout-Traction Control-Descend,
Custom large Air volume / DPS / Kashima / Reb. Adj.,
Travel 150-100-Lockout / T185X55mm
Systém tlmenia SCOTT TractionLoc 2 Technology,
Rear Suspension & Dropper Remote,
3 Rear Suspension modes
Hlavové zloženie Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System,
+-0.6° head angle adjustment,
ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB
Prehadzovačka SRAM XX1 Eagle AXS / 12 Speed,
Wireless Electronic Shift Systém
Radenie SRAM Eagle AXS Rocker Controller Kľuky SRAM XX1 Eagle,
Carbon crankarm,
DUB / 55mm CL / 32T
Stredové zloženie SRAM DUB PF 92 MTB Wide / shell 41x92mm Riadidlá Syncros Hixon iC Carbon,
Size S & M 15mm rise / Size L & XL 25mm rise,
back sweep 8° / 780mm,
Syncros Pro lock-on grips
Sedlovka Syncros Duncan Dropper Post 1.5 34.9mm ,
Size S 150mm / Size M 170mm / Size L & XL 200mm
Sedlo Syncros Tofino Regular 1.0,
Carbon rails
Kolesá DT Swiss XMC 1501 Spline CL ,
F: 15x110mm, R: 12x148mm,
30mm Tubeless ready Carbon rim 28H / XD Driver,
Syncros Axle w/Removable Lever with Tool
Reťaz SRAM CN XX1 Eagle Kazeta SRAM XX1 XG1299 / 10-52 T Plášte Maxxis Minion DHF / 2.6" / 60TPI Foldable,
Tubeless Ready / EXO
Doplnky Save the Day Kit,
SRAM AXS Powerpack,
Syncros Fork Fender,
Syncros Eco Sealant
Priemer kolies 29" Sezóna 2022 Kód produktu 287344008
  SMLXL
AHEAD TUBE ANGLE68.5 °68.5 °68.5 °68.5 °
BHEAD TUBE LENGTH95.0 MM95.0 MM105.0 MM115.0 MM
CTOP TUBE HORIZONTAL570.0 MM600.0 MM630.0 MM650.0 MM
DSTANDOVER HEIGHT739.0 MM737.0 MM756.0 MM787.0 MM
EBB OFFSET-50.5 MM-50.5 MM-50.5 MM-50.5 MM
FBB HEIGHT319.5 MM319.5 MM319.5 MM319.5 MM
GWHEEL BASE1,097.7 MM1,127.7 MM1,158.6 MM1,179.6 MM
IBB CENTER TO TOP OF SEATTUBE410.0 MM440.0 MM490.0 MM540.0 MM
JSEAT ANGLE73.8 °73.8 °73.8 °73.8 °
KCHAINSTAY435.0 MM435.0 MM435.0 MM435.0 MM
LREACH399.5 MM429.5 MM456.8 MM474.1 MM
MSTACK586.9 MM586.9 MM596.2 MM605.5 MM
NSTEM LENGTH60.0 MM70.0 MM80.0 MM90.0 MM
0TRAIL90.9 MM90.9 MM90.9 MM90.9 MM

Nastaviteľný uhol hlavovej trubky

V novom modeli Spark môžete nastaviť uhol sklonu hlavy o 0,6 stupňa. Toto je možné vykonať bez prerezávania káblov alebo odvzdušňovania bŕzd. Stačí odmontovať riadidlá, otočiť hlavové zloženie o 180 stupňov a znova ho namontovať.

Patentovaný integrovaný systém odpruženia

Integrovaná platforma tlmičov umožnila zlepšiť vlastnosti odpruženia bez zvýšenia hmotnosti.

Pre optimálny výkon tlmiča musí byť prenos sily čo najpriamejší. Pri prechode tlmiča kompresiou chceme zabrániť neefektívnym bočným pohybom (do strán vzhľadom na smer jazdy).

Pomocou integrovaného tlmiča môžeme túto funkciu zlepšiť niekoľkými spôsobmi. Po prvé, konštrukcia rámu okolo tlmiča a s uchytením čapu je navrhnutá oveľa tuhšie, čo podporuje účinnejší prenos sily. Väčšie ložiská na čape sedlovej trubky túto oblasť ešte viac spevňujú a znižujú zbytočný pohyb. Integrovaná technológia odpruženia umožňuje navrhovať rámy s nižším umiestnením tlmičov, čím sa znižuje ťažisko. Výsledkom je lepšie ovládanie bicykla a stabilnejšia a istejšia jazda pre koncového používateľa.

SINGLE PIVOT SUSPENSION LAYOUT

The Spark's single-pivot rear setup is ideal for technical cross-country racing and fast singletrack is the best approach. The Spark's suspension design has very specific and proven kinematics. The use of a pin in the seatpost is ideal for bikes with this travel. This allows to keep the weight of the system very low while ensuring optimum suspension performance.

Technológia Evo Lap

80 % práce pri vytváraní nového rámu tvorí správny výber materiálov. Zvyšných 20 % si vyžaduje všetko naše úsilie. Z tohto dôvodu sa pri výbere najmodernejších uhlíkových vlákien na trhu intenzívne využívajú špeciálne nástroje, ako napríklad softvér na analýzu konečných prvkov (FEA), ktorý umožňuje sledovať správne vrstvenie uhlíka.

Pomocou softvéru konečných prvkov môžeme stimulovať pôsobenie rôznych síl na virtuálny model rámu a podľa toho upraviť jeho konštrukciu. Tento softvér nám umožňuje vytvárať kompletné virtuálne prototypy, ktoré obsahujú všetky fyzikálne javy, ktoré existujú v reálnom prostredí.

Pomocou technológie Evo-Lap modelujeme rám s cieľom optimalizovať jeho plochu, simulujeme konštrukciu rúrok s rôznou orientáciou vrstiev, potom porovnávame výsledky použitia rôznych konfigurácií a testujeme rozloženie napätia v rôznych oblastiach rámu. Vďaka rozsiahlemu počítačovému modelovaniu sa nám podarilo optimalizovať vrstvenie uhlíka vo všetkých častiach rámu. Keď sme následne poskladali jednotlivé diely do prvého prototypu, vznikol superľahký a kompaktný rám bez akejkoľvek straty tuhosti, pohodlia alebo odolnosti voči nárazom. Technológia Evo-Lap bola prínosom pre celý produktový rad.

Systém tlmenia Twinlock

Viac o systéme Twinloc tu: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocou technológie Twinloc môže jazdec ľahko, účinne a kompletne ovládať rám, vidlicu a tlmič ako jeden systém. Prečo je to dôležité? Správne nastavený bicykel so zdvihom 150 mm sa zanorí viac (má väčšiu sag) než bicykel so zdvihom 130 mm. Väčší zdvih znamená väčšiu zábavu pri jazde a lepšie zvládnuté zjazdy, na druhej strane má väčší sag negatívny dopad na geometriu bicykla a výkon pri stúpaní. Práve tu rozhoduje Twinloc. Twinloc vie ovplyvniť efekt zanorenia niekoľkými spôsobmi. Zatiaľ čo väčšina systémov iba zvyšuje nízkorýchlostnú kompresiu z dôvodu vyššej účinnosti pri šliapaní, Twinloc nám umožňuje nielen zmeniť kompresiu pri stláčaní tlmiča, ale zároveň aj pružinovú krivku a tlmenie odskoku, čím dynamicky zmení geometriu bicykla. V režime Trail je tlmič nielen tuhší, ale má aj výrazne obmedzený zdvih. Jazdná pozícia je vyššia, uhol sedlovej trubky ostrejší, bicykel sa stáva celkovo obratnejší. Technológia ponúka aj tretí, plne uzamknutý režim vhodný na zdolanie stúpania tým najúčinnejším možným spôsobom. Tieto unikátne nastavenia optimalizujú geometriu na stúpanie, dokonca aj pri bicykloch s väčším zdvihom. Vieme odstrániť "efekt veľkého zdvihu", ktorý môže ubrať účinnosť pri šliapaní, ale o jazdu z kopca s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepripravíme. Počnúc pretekárskym nastavením, cez rýchly výjazd cez obedňajšiu pauzu až po trailový švih po práci, je možnosť prepínať medzi jednotlivými režimami, v závislosti na profile terénu, jednoduchým stlačením páčky úplne rozhodujúci - jazda je rýchlejšie a vy si ju perfektne užijete.

Súvisiace

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁTENIE DO 30 DNÍ
  • SLUŽBY
  • VERNOSTNÝ PROGRAM

Vytvorte si Endorphin Pas a získajte prístup k zľavám, odmenám a výnimočným službám.