Účasť vo svetovom pohári vyžaduje jazdu v odpovedajúcej kvalite. Ľahkosť, tuhosť, rýchlosť - to všetko Scale RC 900 World Cup ponúka. Na tomto modeli s novým bezdrôtovým radením SRAM AXS a karbónovými kúzlami sa môžu z Ninových fanúšikov…
Účasť vo svetovom pohári vyžaduje jazdu v odpovedajúcej kvalite. Ľahkosť, tuhosť, rýchlosť - to všetko Scale RC 900 World Cup ponúka. Na tomto modeli s novým bezdrôtovým radením SRAM AXS a karbónovými kúzlami sa môžu z Ninových fanúšikov stáť praví pretekári. Ten bicykel na to má. Ako ste na tom vy? Zistite to.
S | M | L | XL | ||
A | HEAD TUBE ANGLE | 69.5 ° | 69.5 ° | 69.5 ° | 69.5 ° |
B | HEAD TUBE LENGTH | 95.0 MM | 100.0 MM | 115.0 MM | 125.0 MM |
C | TOP TUBE HORIZONTAL | 575.0 MM | 600.0 MM | 625.0 MM | 650.0 MM |
D | STANDOVER HEIGHT | 743.0 MM | 774.0 MM | 800.0 MM | 835.1 MM |
E | BB OFFSET | -58.0 MM | -58.0 MM | -58.0 MM | -58.0 MM |
F | BB HEIGHT | 312.0 MM | 312.0 MM | 312.0 MM | 312.0 MM |
G | WHEEL BASE | 1,076.4 MM | 1,101.8 MM | 1,127.9 MM | 1,153.7 MM |
H | BB CENTER TO TOPTUBE CENTER | 325.0 MM | 375.0 MM | 415.0 MM | 465.0 MM |
I | BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE | 390.0 MM | 440.0 MM | 480.0 MM | 530.0 MM |
J | SEAT ANGLE | 73.6 ° | 73.6 ° | 73.6 ° | 73.6 ° |
K | CHAINSTAY | 425.0 MM | 425.0 MM | 425.0 MM | 425.0 MM |
L | REACH | 398.7 MM | 422.3 MM | 443.2 MM | 465.5 MM |
M | STACK | 599.0 MM | 603.6 MM | 617.7 MM | 627.1 MM |
N | STEM LENGTH | 60.0 MM | 70.0 MM | 80.0 MM | 90.0 MM |
O | TRAIL | 83.9 MM | 83.9 MM | 83.9 MM | 83.9 MM |
80 % práce pri vytváraní nového rámu tvorí správny výber materiálov. Zvyšných 20 % si vyžaduje všetko naše úsilie. Z tohto dôvodu sa pri výbere najmodernejších uhlíkových vlákien na trhu intenzívne využívajú špeciálne nástroje, ako napríklad softvér na analýzu konečných prvkov (FEA), ktorý umožňuje sledovať správne vrstvenie uhlíka.
Pomocou softvéru konečných prvkov môžeme stimulovať pôsobenie rôznych síl na virtuálny model rámu a podľa toho upraviť jeho konštrukciu. Tento softvér nám umožňuje vytvárať kompletné virtuálne prototypy, ktoré obsahujú všetky fyzikálne javy, ktoré existujú v reálnom prostredí.
Pomocou technológie Evo-Lap modelujeme rám s cieľom optimalizovať jeho plochu, simulujeme konštrukciu rúrok s rôznou orientáciou vrstiev, potom porovnávame výsledky použitia rôznych konfigurácií a testujeme rozloženie napätia v rôznych oblastiach rámu. Vďaka rozsiahlemu počítačovému modelovaniu sa nám podarilo optimalizovať vrstvenie uhlíka vo všetkých častiach rámu. Keď sme následne poskladali jednotlivé diely do prvého prototypu, vznikol superľahký a kompaktný rám bez akejkoľvek straty tuhosti, pohodlia alebo odolnosti voči nárazom. Technológia Evo-Lap bola prínosom pre celý produktový rad.
Na novom modeli Scale sme prepracovali všetky časti, ktoré by mohli výrazne prispieť k jeho výkonu a funkčnosti. Príslušenstvo pätiek na predchádzajúcom modeli tvorila príliš objemná časť vytvarovaná na karbónovej zadnej stavbe. Nové pätky sú navrhnuté k integrácii (navlečenií) na pevnú os, vďaka dutému tvaru a ľahkej konštrukcii. Tieto pätky zvyšujú tuhosť a predchádzajú poškodeniu rámu v prípade nárazu do prehadzovačky. K dispozícii je pre prehadzovačky SRAM a Shimano DM.
V spolupráci s DT Swiss sme kompletne prepracovali pevnú os, aby sme docielili ergonomickejšieho tvaru, ktorý bude dokonale zapadať do nášho rámu. Vznikol nový multifunkčný nástroj integrovaný vo vnútornej časti vlastnej pevnej osi. Kľúč Torx 25T je teraz okamžite dostupný a kedykoľvek pripravený k rýchlym úpravám na trati.
Vytvorte si Endorphin Pas a získajte prístup k zľavám, odmenám a výnimočným službám.