Nové kolo zliav na bicykle je tu. Zľavy až do -50 %. 🥳

Top značky

INŠPIRÁCIE Výpredaj DARČEKOVÉ POUKAZY

Top značky

SCOTT Gambler 910 celoodpružený horský bicykel

NOVÝ Gambler Tuned bol skonštruovaný na jednu jedinú vec - na čistú a nefalšovanú rýchlosť. Zostrojili sme ho, aby sme vás prinútili zažiť zjazdy, ktoré pre vás boli dosial nepredstaviteľné. Stvorili sme ho, aby vás v okamihu, keď sa…

viac

Veľkosť

Tovar máme skladom
Posledný kus skladom
2 999,50 €
5 999 €
Tovar máme skladom
Posledný kus skladom
  • karbón
    materiál rámu
  • 16.7kg
    Hmotnosť bicykla
  • 29"
    priemer kolies

NOVÝ Gambler Tuned bol skonštruovaný na jednu jedinú vec - na čistú a nefalšovanú rýchlosť. Zostrojili sme ho, aby sme vás prinútili zažiť zjazdy, ktoré pre vás boli dosial nepredstaviteľné. Stvorili sme ho, aby vás v okamihu, keď sa spustíte zo štartovej brány, mohlo pribrzdiť jedine vaše ja. Keď k dlhoročným skúsenostiam s vývojom pretekárskych bicyklov pridáme znalosť spracovania karbónu, získame špeciál, ktorý zodpovedá potrebám zjazdových pretekov, pri ktorých sa tají dych. SCOTT Gambler - stavte na rýchlosť.

Prehľad

Značka SCOTT Model SCOTT Gambler Zameranie downhill Materiál rámu karbón Určené pre Unisex,
Pánske
Brzdy SRAM Code R Odpruženie celoodpružené Hmotnosť v kg cca 16.7

Parametre

Plášte Maxxis Assegai 29x2.5" / 2x60TPI Kevlar Bead / DH / TR / 3C Maxx Grip Ráfiky Syncros MD30 Disc / 29" / 32H black / Tubeless Ready Brzdové páky SRAM Code R Hlavové zloženie Syncros DH adjustable,
ID 49.6mm / OD 56mm,
Semi integrated / adj +-1° with cup
Kazeta SRAM CS PG-720 DH 11-25 Kľuky 34T Alloy Chainring DM / 165mm,
SRAM Descendant DH DUB
Predný náboj Formula DHL-92 Boost / 110x20mm thru axle Sedlovka Syncros DH2.0 / 31.6mm / Alloy6061 Rám VLK Virtual 4 Link kinematic,
SW DH 12x157mm dropout,
BB107 / Alloy swingarm,
27.5" (2.6) and 29" (2.5) tire compatible with Geo -BB adj.,
Gambler Carbon / IMP Technology / HMX,
TBC Trunnion Box Construction
Vidlica Lo Comp / Rebound,
GRIP / Lo Comp / Rebound,
FOX 40 Performance Elite 29"
Sedlo Titanium rails,
Syncros Comox 1.5
Prehadzovačka SRAM GX DH,
Short cage / 7 Speed
Riadidlá Syncros Hixon 1.5 DH,
Syncros Pro DH dual lock-on grips,
31.8mm / 15mm Rise/ 8° / 800mm
Zadný náboj 157x12mm thru axle / sealed bearings,
Formula DHL-157
Reťaz KMC X11-1 Tlmič Spring rates S: 400 / M: 450 / L&XL: 500,
FOX DH X2 Performance,
Low comp. / rebound / RVS,
Custom tuned / 225x75mm
Stredové zloženie SRAM DUB PF MTB107,
Shell 107x41mm
Radenie SRAM GX DH,
Trigger Shifter / 7 Speed
Výplet DT Swiss Champion / 2.0 black Vodítko reťaze SCOTT DH Custom Priemer kolies 29" Sezóna 2020 Kód produktu 274657001

Technológia Evo Lap

80 % práce pri vytváraní nového rámu tvorí správny výber materiálov. Zvyšných 20 % si vyžaduje všetko naše úsilie. Z tohto dôvodu sa pri výbere najmodernejších uhlíkových vlákien na trhu intenzívne využívajú špeciálne nástroje, ako napríklad softvér na analýzu konečných prvkov (FEA), ktorý umožňuje sledovať správne vrstvenie uhlíka.

Pomocou softvéru konečných prvkov môžeme stimulovať pôsobenie rôznych síl na virtuálny model rámu a podľa toho upraviť jeho konštrukciu. Tento softvér nám umožňuje vytvárať kompletné virtuálne prototypy, ktoré obsahujú všetky fyzikálne javy, ktoré existujú v reálnom prostredí.

Pomocou technológie Evo-Lap modelujeme rám s cieľom optimalizovať jeho plochu, simulujeme konštrukciu rúrok s rôznou orientáciou vrstiev, potom porovnávame výsledky použitia rôznych konfigurácií a testujeme rozloženie napätia v rôznych oblastiach rámu. Vďaka rozsiahlemu počítačovému modelovaniu sa nám podarilo optimalizovať vrstvenie uhlíka vo všetkých častiach rámu. Keď sme následne poskladali jednotlivé diely do prvého prototypu, vznikol superľahký a kompaktný rám bez akejkoľvek straty tuhosti, pohodlia alebo odolnosti voči nárazom. Technológia Evo-Lap bola prínosom pre celý produktový rad.

SW pätky

Na novom modeli Scale sme prepracovali všetky časti, ktoré by mohli výrazne prispieť k jeho výkonu a funkčnosti. Príslušenstvo pätiek na predchádzajúcom modeli tvorila príliš objemná časť vytvarovaná na karbónovej zadnej stavbe. Nové pätky sú navrhnuté k integrácii (navlečenií) na pevnú os, vďaka dutému tvaru a ľahkej konštrukcii. Tieto pätky zvyšujú tuhosť a predchádzajú poškodeniu rámu v prípade nárazu do prehadzovačky. K dispozícii je pre prehadzovačky SRAM a Shimano DM.

Jeden rám a dve veľkosti kolies

S našimi horskými bicyklami sa snažíme dosiahnuť maximálnu všestrannosť. Tieto špecifické modely dokážete prehodiť z 27,5 "na 29" kolesá len za pomoci otočenia flip-chipu. Nemusíte meniť vidlicu, stačí len otočiť flip-chip na úchyte tlmiča, vymeniť kolesá a ísť. Flip-chip nám umožňuje zachovať podobnú výšku stredu pri prehodení z jednej veľkosti kolies na druhú, čo je kľúčové pre zachovanie podobných jazdných vlastností pre obe veľkosti kolies. S 27,5 "kolesami môžete jazdiť na pneumatikách 2,5", 2,6 "alebo 2,8". Na 29" od 2,4 "-2,6".

Modifikácia Rámu Gambleru

Naše zjazdové bicykle vždy prekračovali hranice nastaviteľnosti. Jazdec i bicykel sa musia vedieť prispôsobiť trati, poveternostným podmienkam a výberu tlmiča (vzduchový alebo pružinový). Nový Gambler umožňuje zmeniť rozmer kolies, bez toho aby bolo potrebné meniť ďalšie komponenty.

Dĺžku zadnej stavby je možné takisto nastaviť, nezávisle na veľkosti kolies. Krátka zadná stavba a 29" kolesá - jasná vec. Dlhá s kolesami 27,5" - bez problému. Gambler je dodávaný s náhradnými vyosenými miskami hlavového zloženia, aby ste si mohli nastaviť hlavový uhol v závislosti na rozmere kolies, výberu vidlice apod.

Máme tiež 4smerný čip, ktorý umožňuje nastaviť nielen výšku stredového zloženia podľa rozmeru kolies, ale takisto - a to je ešte dôležitejšie - vylepšiť geometriu/kinematiku v závislosti na trase, tlmičoch alebo preferenciách jazdca. Chceme, aby sa bicykel dal optimalizovať na každý tlmič, každého jazdca i danú trať.

S každým nastavením je nutné zamerať sa na rovnováhu. A rovnováhou myslíme dokonalú kombináciu na správnu trakciu. Geometria a možnosti krivky tlmenia napomáhajú jazdcovi dostať ťažisko do ideálneho miesta medzi kolesami, kde je rovnováha a trakcia optimálna. Napriek tomu, ako sa menia pretekárske trate, mení sa i tento balančný bod a nie všetky bicykle si s tým poradia - my sme chceli, aby to náš bicykel zvládol.

Tak napríklad bicykel s geometriou na strmú trať sa bude odvaľovať pomaly a zatáčky na rovnejšej trase bude brať zoširoka, zatiaľ čo s bicyklom nastaveným na rovnejšie trate bude pre jazdca ťažšie udržať v prudkých úsekoch ťažisko dostatočne vzadu.

Integrovaná ochrana reťaze a prevodníka

Vodítko reťaze - mohlo by sa zdať, že až tak veľký rozdiel na bicykli neurobí, ale ako sa ukázalo, urobí. Dokonca žartujeme o tom, že dizajn celého bicykla určovalo práve ono. Prečo by sme mali mať svoje vlastné? Príslušenstvo na reťaz sa väčšinou vyrába tak, aby fungovalo na rôznych bicykloch, a preto sa musí všeličo oželieť. My potrebujeme, aby vodítko fungovalo len na tomto jednom ráme a s daným radom prevodníkov, takže sa dá ľahšie nainštalovať, lepšie funguje, je ľahšie a umožňuje nám získať určité výhody v konštrukcii rámu. Sme schopní ešte znížiť hmotnosť a zvýšiť spoľahlivosť/odolnosť. V minulosti boli konštrukčné návrhy vodítka reťaze / chrániča prevodníka príliš zložité, čo sa nejavilo ako ideálne. Vyžadovali ťažký hliníkový úchyt vlisovaný do rámu, ktorý sa mohol nárazom ohnúť, spôsobiť v ráme trhliny a tie mohli viesť k ďalšiemu poškodeniu. Táto skutočnosť obmedzovala šírku hlavného čapu rámu a tvar zadnej stavby. Ďalej bolo vodítko reťaze spojené s chráničom prevodníka základňou, čím dochádzalo k navýšeniu hmotnosti.

U nášho vlastného dizajnu už nepoužívame vlisovaný hliníkový úchyt, ani nemáme praskliny v ráme. A čo je dôležitejšie, môžeme konštruovať širší hlavný čap, čo vedie k tuhšiemu spojeniu a dlhšej životnosti ložiska. Podarilo sa nám optimalizovať tvar zadnej stavby, aby sme mohli zaistiť lepšiu tuhosť a pevnosť. Jednoduchšie sa nastavuje a je ľahšie.

V chrániči prevodníka používame vsadené gumové pohlcovače nárazov, ktoré takisto znižujú potenciálne poškodenie rámu. A v neposlednom rade sú chránič prevodníka a vodítko reťaze samostatné kusy, takže v prípade poškodenia jedného, nie je nutné meniť celý systém, len jednu súčasť.

Súvisiace

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁTENIE DO 30 DNÍ
  • SLUŽBY
  • VERNOSTNÝ PROGRAM

Vytvorte si Endorphin Pas a získajte prístup k zľavám, odmenám a výnimočným službám.